تعمیرات ویپ و پادسیستم

نقد و برسی مجله ی کلینیک ویپ

نقد و برسی پاد سیستم اورسا بیبی پرو

کوچک اما پرقدرت ، زیبا با بدنه ای مقاوم تاما در دستگاه اورسا بیبی پرو این پاد سیستم جذاب و قوی از برند بزرگ لاست ویپ به جرعت میتوان گفت که به دل خیلی از کار بران مینشیند. و استفاده از ان میتواند لبخند رضایت را به لب شما بنشاند. در این مقاله قرار است پاد سیستم اورسا بیبی پرو را مورد نقد و برسی جامع و کامل قرا دهیم.

برسی ظاهری اورسا بیبی پرو

نقد و برسی ظاهری لاست ویپ اورسا بی بی پرو

  در پشت ویترین هم دستگاه زیبایی است. زمانی که این دستگاه را در دست میگیرید متوجه کیفیت ساخت خوب ان و سنگینی به اندازه و دل نشین ان میشوید. یک مکعب بسیار تمیز با گوشه های گرد بدنه ی تماما فلزی . روی دستگاه یک دکمه ی مربعی ببزرگ و زیبا بالای یک صفحه نمایش سیاه سفید کوچک با طرح زیبا. پشت دستگاه بسته به رنگ یا با چرم طراحی شده یا با طرح های مختلف بر روی یک قطعه پلاستیک. ارتفاع اورسا بیبی پرو  دوست داشتنی تنها 7 سانتی متر میباشد و وزن کل ان 87 گرم میباشد. در گوشه ی بالای دستگاه محل اتصال بند وجود دارد که این دستگاه را میتوانید مانند یک گردنبند به دور گردن خود بیندازید. که این قابلیت میتواند در نگهداری و حمل دستگاه به شما کمک کند.

روی دستگاه در زیر اهرم تنظیم هوا یک پلاک فلزی با نام برند لاست ویپ حک شده.

برند لاست ویپ مدل اورسا بیبی پرو را در رنگبندی های بسیار زیبا روانه ی بازار کرده که طیف رنگی گوناگون این مدل میتواند شما را در انتخاب رنگ به چالش بکشد.

برسی فنی دستگاه اورسا نانو پرو

نقد و برسی فنی اورسا بیبی پرو

در نگاه اورسا بیبی پرو این دستگاه کوچک به نظر یک دستگاه ساده به نظر میرسد. اما یادتان نرود این دستگاه از برند لاست ویپ است . برند لاست ویپ به دستگاه های حرفه ای و پیچیده ای که تولید کرده است معروف میباشد.

قلب تپنده ی دستگاه چیپست اختصاصی کوییست (QUEST) میباشد که قدرت خروجی 25 وات را به این پاد ماد میدهد و به همین منظور این قدرت و چیپست این مدل را جزو پادسیستم های قدرتمند قرار داده.

باطری این دستگاه با ظرفیت 900 میلی امپر از جنس لیتیوم یون که به راحتی میتواند نیاز ویپینگ روزانه ی شما را تامین کند. این باطری با پورت شارژ تایپ سی شارژ میشود که صفر تا صد ان زیر یک ساعت فول شارژ میشود.

این دستگاه با نمایشگر 0.42 اینچی سیاه سفیدی که دارد اطلاعاتی مانند درصد شارژ وات خروجی و تعداد کام گرفته شده را به نمایش در می اورد.

اهرمی که در کنار ال سی دی دیده میشود کار تنظیم ورودی هوای ورودی به دستگاه را انجام میدهد که میتوانید کام خود را سفت و باز کنید.

کام دهی دستگاه  اورسا بی بی پرو دوگانه است. یعنی هم به صورت دستی با دکمه ی روی دستگاه و هم به صورت اتومات به وسیله ی سنسوری که در زیر محل اتصال کارتریج کار شده میتوانید از دستگاه کام بگیرید.

برسی رابط کاربری اورسا بیبی پرو

اورسا بیبی پرو یک پاد سیستم کوچک 25 واتی است که کویل و کارتریج با مقاومت مختلف ساپرت میکند.

این قابلیت ساپرت کویل متنوع پس طبیعتا باید قابلیت تنظیم وات هم داشته باشید.

همانطور که از ظاهر دستگاه معلوم است تنها یک دکمه برای کام گیری تنظیم و خاموش روشن کردن دستگاه وجود دارد. این یک دکمه بر روی بدنه با دریافت دستور های مختلفی که به ان میدهید میتواند اعمال مختلفی را انجام دهد این دستورات به شرح زیر است:

خاموش روشن:5 بار فشردن پشت سر هم دکمه فایر

قفل دستگاه :  4بار فشردن پشت سر هم دکمه

تنظبم وات : 3 بار فشردن پشت سر هم دکمه

 

رابط کاربری اورسا بی بی پرو

تنظیم وات این دستگاه به شکلی می باشد که دکمه را 3 بار میزنید و بعد از چشمک زدن ان با زدن دکمه واتیج را تا 25 برده و دوباره به 5 باز میگردد.

کار با این دستگاه بسیار راحت است و پیچیدگی زیادی ندارد. فقط باید دستورات را به درستی با دکمه به دستگاه منتقل کنید.

تجربه ی کار با اورسا بیبی پرو

خوب من شخصی هستم که به ظاهر دستگاه بسیار اهمیت میدهم و اورسا بیبی پرو  برای بنده جذابیت ظاهری کافی را داشت. مخصوصا در انتخاب رنگ بسیار درگیر بودم . دستگاه خبوبی بود با طعم رسانی متوسط رو به بالا اما نکته ی عالی این دستگاه ریزش و لیک کم ان بود که انتظار این مورد را نداشتم. ریزش بسیار کمی داشت و در هوای گرم کمی پاچش پیدا کرد فقط باطری دستگاه هم راحت 2 روز برای استفاده ی من جواب داد در مجموع خوب بود ولی این دستگاه نسبت به شارژر فست و فیک حساس است و تعداد خرابی این مدل با مشکل شارژ در مجموعه ی کلینیک ویپ دیده میشود.

تعمیرات تخصصی ویپ و پاد سیستم همراه با ضمانت

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ