تعمیرات ویپ و پادسیستم

تعمیرات ویپ اورسا بیبی پرو  پادسیستم جدید و پر طرفدار از برند قدرتمند لاست ویپ. دوستانی که این دستگاه را داشتند تجربه ی خوبی از استفاده ی آن بردند . لیکیج کم طعم رسانی خوب و نگه داری شارژعالی.

اورسا بیبی پرو دارای صفحه نمایش 0.42 اینچی سیاه سفید میباشد که اطلاعاتی مثل در صد شارژ ، میزان توان خروجی ، مقاومت کویل و تعداد کام را به نمایش در می اورد. همچنین با بهره گیری از باطری قدرتمند900 میلی امپر و چیپست خوبی که دارد میتواند 25 وات قدرت و خروجی حجم بخار و هم چنین 24 ساعت خروجی شارژ را به شخص استفاده کننده اراعه دهد.

درگاه شارژ این مدل تایپ سی میباشد که با اکثر شارژر های بازار سازگار میباشد.

در زمان استفاده متوجه سیستم دوگانه ی کام دهی یعنی هم به صورت اتومات از طریق سنسور مکش و هم به صورت دستی با استفاده از دکمه ای که روی بدنه ان استفاده شده میشوید. همچننین دستگاه اورسا بیبی پرو قابلیت تنظیم میزان ورودی هوا را دارد که به وسیله ی اهرمی که روی بدنه ی ان کار شده میسر میشود.

همچننین استفاده از این دستگاه با توجه به بدنه ی فلزی و شکل و شمایل مکعبی که دارد و سنگینی دلنشین ان مکیتواند لبخند رضایت را به لبان شما بیاورد.

تعمیرات ویپ اورسا بیبی پرو بخش برد

اما نکته ی مهم ایا این دستگاه خراب میشود؟ ایا بعد از خرابی تعمیر میشود؟

جواب هر دوسوال بله هست. دستگاه اورسا بیبی پرو مانند باقی وسایل الکتریکی در صورت عدم رعایت نکات استفاده امکان خرابی دارد.

و در صورت خرابی قطعا تعمیر میشود پس جای نگرانی نیست. تعمیرات ویپ ارسا بیبی پرو با توجه به کیفیت بالای تخته برد به کار رفته برای چینش قطعات به راحتی قابل تعمیر میباشد که ما در مجموعه ی کلینیک ویپ این کار را انجام میدهیم.

همچنین خرابی سنسور مکش اتومات به علت قرار گیری ان در زیر کارتریج طبیعی و خرابی نسبتا شایعی است که قابل تعمیر میباشد.

گالری تصاویر

ثبت در خواست تعمیرات ویپ و پادسیستم