تعمیرات ویپ و پادسیستم

تعمیرات ویپ اورسا

تعمیرات ویپ اورسا نانو

برند لاست ویپ پادسیستم

تعمیرات ویپ اورسا نانو   تعمیرات پادسیستم خوش دست و قوی از برند لاست ویپ دستگاه پاد سیستم مخصوص مصرف سالت نیکوتین دارای قدرت و توان خروجی 18 وات که نسبت به پاد سیستم های هم رده قدرت و خروجی قابل قبولی دارد.

همچنینی اورسا نانو با بهره گیری از باطری 800 میلی امپری که دارد میتواند. مدت زمان خوبی به شخص استفاده کننده اجازه ی ویپینگ و استفاده از دستگاه را بدهد. در زمان ان باکس و رویت دستگاه متوجه کیفیت خوب  و جنس فلزی بدنه خواهید شد.

کامدهی دستگاه اورسا نانو به صورت اتوماتیک میباشد و هیچ دکمه ای برای روشن و خاموش کردن و کام گیری وجود ندارد.

تعمیرات ویپ اورسا نانو با توجه به برد کوجک و ظریفی که دارد کار راهتی نیست ولی در همین حال حدود 90 درصد مشکل این دستگاه به راحتی قابل رفع میباشد.

کارتریج این مدل با مقاومت های 0.6 و 0.8 و 1 اهم تولید شده که به خوبی تمامی دز های سالت نیکوتین را به راحتی و با کیفیت طعم رسانی عالی ساپرت میکند. وقتی به بدنه ی دستگاه نگامی می اندازیم متوجه اهرمی در سطح بدنه ی میشوید. که با جا به جا کردن این اهرم ورودی. هوای دستگاه رو میتونید کنترل کنید . این اهرم همان ایر فلو یا دریچه ی تنظیم هوا میباشد.

تعمیرات ویپ ارسا نانو برد الکتریکی

خوب با نگاهی بر برد این دستگاه با یک  برد الکتریکی دو طرفه مواجه خواهید شد. که بر روی ان یک عدد سنسور کام دهی اتوماتتیک وجود دارد که با کوچک ترین نفوز جویس به داخل ان احتمال خرابی یا سوختن ان وجود دارد. در زیر سنسور چیپست دستگاه وجود دارد که تمام این قطعات بسیار حساس .هستند به طوری که اگر دستگاه اورسا نانو به دست تعمیر کار غیر متخصص تعمیر شود احتمال از بین رفتن دستگاه وجود دارد.

گالری تصاویر

ثبت در خواست تعمیرات ویپ و پادسیستم