تعمیرات ویپ و پادسیستم

تعمیرات ویپ اورسا نانو پرو

تعمیرات ویپ نانو پرو

Lastvape ursa nano pro
اورسا نانو پرو

تعمیرات ویپ نانو پرو اورسا نانو پرو از برند قدرتمند لاست ویپ یک پادسیستم عالی با باطری قدرتمند که به راحتی یک روز تمام خروجی باطری به شخص استفاده کننده میدهد.باطری پادسیستم اورسا نانو پرو ظرفیت 900 میلی امپری دارد که به وسیله ی پورت تایپ سی روی بدنه ی دستگاه شارژ میشود.تعمیرات اورسا نانو پرو در بخش باطری به علت داخلی بودن ان به سادگی قابل انجام است.

در دستگاه اورسا نانو پرو با توجه به صفحه نمایشگر 0.42 اینچی که دارد میتوانید با زه ی قدرتی تا 25 وات داشته باشید. اگر نگاهی به بدنه ی دستگاه اورسا نانو پرو داشته باشید متوجه اهرمی میشوید که به وسیله ی ان میتوانید ورودی هوا یا همان ایرفلو را کنترل کنید.

سیستم کام دهی اورسا نانو پرو دوگانه میباشد یعنی هم به صورت اتومانیک به وسیله ی سنسور کام دهی که در زیر کارتریج ان قرار دارد میتوانید عمل کام گیری را انجام دهید و هم به وسیله ی دکمه ای که روی بدنه ی ان قرار گرفته شده.

کارتریج این دستگاه با کویل های مشی که دارد طعم رسانی بسیار خوب و با کیفیتی را برای  شخص استفاده کننده به  وجود می اورد.

در زمان تعمیرات ویپ اورسا نانو پرو در زمان باز کردن بدنه ی دستگاه ظرافت بالا و حساسیت بدنه ی المنیومی بسیار توجه بنده را جلب کرد به طوری که کوچک ترین فشار اشتباه و بیش از اندازه موجب خرابی و خط افتادن بر روی ان میشود.

برای تعمیرات اورسا نانو پرو حتما به متخصص تعمیر ویپ مراجعه کنید .

قدم بعدی برد الکتریکی  ان است که بسیار زیاد نسبت به ریزش جویس حساس میباشد به صورتی که کوچک ترین نفوز مایع  جویس به داخل دستگاه میتوتند به برد الکترونیکی اسیب بزند و منجر به خرابی ویپ شود.

گالری تصاویر

ثبت در خواست تعمیرات ویپ و پادسیستم