تعمیرات ویپ و پادسیستم

تعمرات پاد سیستم جی کی 2 ویژن

تعمیرات پاد جی کی 2 ویژن

UWELL CALIBURN GK2 VISION

برد پاد سیستم جی کی 2

تعمیرات پاد  کالیبرن جی کی 2 ویژن از برند قدرت مند یوول . برند یوول در صنعت ویپینگ سابقه ی بسیار خوبی دارد به طوری که دستگاه های این برند را در بین بهترین دستگاه های دنیا میتوانید ببینید.

دستگاه کالیبرن کوکو جی کی 2 (Uwell caliburn GK2 vision) ویژن نسبت به نسخه ی قبلی خود یعنی جی کی 2 از نظر سخت افزاری تفاوت زیادی ندارد و برند یوول فقط در بخش ظاهری در نسخه ی جدید تغییراتی داده است.

ظرفیت باطری 690 میلی امپر که با یک بارشارژ  به خوبی میتواند یک روز کامل خروجی دهد. که با درگاه تایپ سی که دارد در حدود زیر یک ساعت فول شارژ میشود. قدرت خروجی این پاد سیستم 18 وات میباشد که با استفاده از  کویل های با مقاومت 0.8 – 1.0 و 1.2 خروجی بسیار خوب در بخش طعم رسانی را به شخص استفاده کننده میدهد.

روی بدنه ی دستگاه چراق ال ای دی وجود دارد که در زمان کام گیری حالت چشمک زن به خود میگیرد که رنگ اولیه ی ان نشانگر میزان شارژ دستگاه است و رنگ سبز به معنی شارژ بالای 70 درصد و رنگ ابی بین 20 تا 70 درصد و رنگ قرمز بیانگر میزان شارژ زیر 20 در صد میباشد

تعمیرات پاد سیستم جی کی 2 ویژن برد الکتریکی

دستگاه کالیبرن جی کی 2 ویژن (Uwell caliburn GK2 vision) مانند اکثر پاد سیستم های بازار کام دهی اتوماتیک دارد که با بهره گیری از سنسور مکشی که در زیر کارتریج ان قرار گرفته این امکان را دارد.با توجه به این موضوع این پاد سیستم دوست داتنی به شدت نسبت به ریزش جویس حساس میباشد و با کوچک ترین نشت جویسی امکان اسیب و خرابی را دارد.همچنین برد شارژ این دستگاه هم نسبت به  شارژر فست و فندکی ماشین حساس است و در صورت رعایت نکردن نکات مربوطه امکان اسیب و خرابی در این بخش وجود دارد.

برای استفاده ی صحیح از این دستگاه دوست داشتنی نکاتی که در مقاله ی تعمیرات پاد سیستم اتوماتیک و راهنمای شارژ ویپ گفته شده میتواند برای شما مفید باشد.

 دستگاه فوق دارای مشکل ریزش جویس به مجموعه ی کلینیک ویپ ارسال شده که بعد از چک کردن دستگاه توسط کارشناسان خوشبختانه قبل از اسیب جدی دستگاه سرویس و مانند روز اول خود شد.

گالری تصاویر