تعمیرات ویپ و پادسیستم

جامع ترین راهنمای طعم جویس

جامع ترین راهنمای طعم جویس ویپ

طعم جویس

این یکی از بهترین راهنما برای افرادی میباشد که تازه به جمع ویپر ها ملحق شده اند. زیرا اگر طعم ویپ یا طعم پاد خود را دوست نداشته باشید و یا خریدی اشتباه داشته باشید هیچ لذتی از ویپینگ نخواهید برد. انتخاب طعم جویس و سالت در ویپینگ خیلی مهم میباشد. .مخصوصا در دستگاه های پادسیستم که برای ترک سیگار استفاده میشود. نکته ی انتخاب طعم بسیار مهم میباشد. زیرا در صورت انتخاب نا درست جویس میتواند شما را از پاد و ویپ دور کند و باز به سمت مصرف سیگار منحرف شوید.طعم کاملا موضوع سلیقه ای میباشد. در این مقاله در مورد طعم های جویس قرار است صحبت کنیم . انتخاب طعم جویس ویپ یکی از مهم ترین بخش در خرید شما میباشد.

نکات مهم در انتخاب طعم ویپ و جویس

نکات مهم در انتخاب طعم جویس

همانطورکه گفته شد انتخاب جویس و سالت پاد کاملا سلیقه ای میباشد. هر شخصی یک سبک طعم را می پسندد یعنی هر نفر طبع خاص خود را دارد یک شخص طعم گرم دوست دارد و شخص دیگر طعم خنک ، پس اگر کسی با طبع گرم از شخصی که طبع سرد دارد مشاوره ی انتخاب طعم بگیرید به نتیجه ی جالبی نمیرسد.

سبک های طعمی مختلف در جویس ها

وقتی گفته میشه سبک مختلف طعمی ، منظور هم در جویس های فری نیکوتین و هم در جویس های سالت نیکوتین میباشد.هم لیکویید های نیکوتین پایین (۰-۳-۶-۱۲-۱۸) و هم لیکویید های نیکوتین بالا (سالت نیکوتین) تمام این لیکویید ها را جویس مینامند.پس وقتی گفته میشود جویس، منظور هر دو مدل مایع ویپ میباشد.خوب در دنیای ویپینگ چند بیس یا سبک طعمی داریم که تمام مایع های ویپ در این دسته ها قرار میگیرند در ادامه این سبک ها را با هم برسی میکنیم

1- طعم های تنباکویی

در انتخاب جویس طعم های تنباکویی میتوانند توجه شما را جلب کنند.جویس در بیس تنباکویی همانطور که از نامش معلوم است، نزدیکترین طعم را به تنباکوی سیگار برگ و توتون پیپ را برای شما به وجود می اورد.

طعم تنباکویی طعم های نسبتا سنگین و گرم هستند که در ترک سیگار به خوبی میتواند کمکتان کند.انتخاب طعم های تنباکو سیگار میتوانند طعم کلاسیک توتون و تنباکو را برای شما تداعی کنند.

در جویس های سبک تنباکویی طعم ترکیبی هم دیده میشود ترکیب تنباکو با وانیل و کارامل و دسر کاستارد بیشترین و پر طرفدار ترین طعم های سبک تنباکویی میباشد مانند طعم vct  از برند رایپ ویپ که طعم تنباکو و کاستارد و وانیل دارد.

طعم های تنباکویی

اکثر برند های تولید کننده ی جویس این بیس طعم را در لاین طعمی خود دارند و این نشان دهنده ی استفاده ی زیاد مصرف کنندگان از این بیس طعمی میباشد . و شخصا به کسانی که دنبال طعم کلاسیک و گرم هستند پیشنهاد استفاده ی طعم های تنباکویی را میدهم.

2- جویس های میوه ای

بیشترین تنوع برای انتخاب طعم جویس به لیکویید های میوه ای میرسد.به اندازه ی تمام میوه های دنیا  طعم جویس داریم. میوه های گرمسیری میوه های استوایی و … حتی طعم خیار!سبک میوه ای هم جزو طعم های گرم و هم سرد میباشد ولی اکثرا این بیس جویس را طعم سرد مینامند

راهنمای خرید جویس میوه ای و خرید ویپ

در جویس های ویپ به علت کیفیت بالای اسانس های به کار رفته برای ساخت، طعم دقیق و بی عیب از میوه را میتونید تجربه کنید. مثلا طعم سیب ترش دقیقا ترشی و طعم سیب سبز را از ویپ میگیرید.

در لاین طعم های میوه ای ترکیب چند میوه مانند سیب و توت فرنگی هم میباشد که ترکیبات جذابی را میتوانید در این طعم ها پیدا کنید.

برند های تولید کننده ی جویس اکثر طعم های خورد را با ترکیب یخ هم تولید میکنند که زمان ویپینگ خنکی خیلی خوبی را تجربه کنید. میزان خنکی و یا یخ بودن طعم جویس برند به برند متفاوت میباشد مثال لاین فریز برند blvk به صورت وحشتناکی یخ میباشد.

3- طعم های دسری

انتخاب طعم دسری میتواند هیجان انگیز باشد. یک طعم گرم و دل نشین و نرم !به طعم هایی مثل وانیل کاستارد،تافی،کوکی کره ای، دنات،شیر شکلات تمام این طعم های گرم و شیرین  طعم های لاین دسری هستند

طعم جویس دسری هم پرطرف دار هستند و یکی از معروف ترین آن ها طعم لمون تارت میباشد که در سال ۲۰۱۹ بازار جویس را در سراسر جهان در دست گرفت.

خصوصیات لاین دسری گرم و شیرین و کمی سنگین بودن آن میباشد.

دوستانی که از طعم های گرم و شیرین استفاده میکنند میتوانند از لیکویید های این لاین هم تست کنند.

طعم های دسری

4- جویس های قلیانی

یکی از لاین های معروف طعم  لاین قلیانی میباشند که برند زیادی نیستند که از در این سبک طعم تولید کنند ولی همین برند های محدود هم توانستند بازار ایران را در بر بگیرند.

در ایران به علت استفاده ی زیاد از قلیان ، افراد زیادی سمت این طعم ها میروند و میتوانند تجربه ی دقیقی از قلیان را از ویپینگ کسب کنند.

طعم جویس در این لاین دقیقا مانند تنباکو ی قلیان میباشند. مانند طعم دوسیب در برند نستی که دقیقا مثل دوسیب قلیان میباشد.

برند های اروپایی و امریکایی بنده ندیدم این لاین طعم را داشته باشند ولی برند های اسیایی مانند نستی و هرکولس از این لاین برای تولید لیکویید استفاده میکنند.

طعم قلیانی برای کسانی که قلیان مصرف میکنند اکثرا این لاین را دوست دارند ولی کلا ای سبک از لیکویید طرفدار خواص خودشان را دارند.

5- سبک فانتزی

در این سبک طعم همانطور که از نامش معلوم است باید انتظار طعم عجیب و قریب را داشته باشید مثل ادامس بادکنکی ! انتخاب طعم فانتزی میتواند خوب باشد یا حتی تجربه ی بد ! کاملا سلیقه ای است.

طعم های فانتزی میتواند بهترین گزینه برای تنوع باشد. جویس های فنتزی میتواند هم شیرین باشد هم ترش هم ملس کلا میتوانید شما را به وجد بیاورد

جویس های فانتزی

این طعم جویس فانتزی سبک جذاب و پر طرفداری میباشد. و برند های معروفی هستند که این لاین طعمی را دارند که میتونید این سبک جویس را از برند های مطرح ویپینگ تهیه کنید.

نتیجه گیری

طعم جویس مسٔله ی مهمی است همانطورکه گفته شد اگر از طعمی که تهیه میکنید و برای ان هزینه میکنید خوب نباشد میتواند شما را از دستگاه های ویپینگ دور کند. متاسفانه نمیتوان به صورت مستقیم به شما طعمی را برای استفاده پیشنهاد داد ولی با دانستن سبک های مختلف و علایق خود میتوانید در مرحله ی انتخاب طعم جویس راحت تر قدم بردارید و انتخاب درستی داشته باشید.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ