تعمیرات ویپ و پادسیستم

چرا تعمیرات ویپ به صرفه یباشد

چرا تعمیرات ویپ؟

ایا تعمیرات ویپ کار درستی میباشد؟

چرا تعمیرات ویپ؟ این سوال شاید برای خیلی از دوستانی که دستگاه خراب دارند و قصد دارند برای تعمیرات ان اقدام کنند پیش بیاید. ایا تعمیرات ویپ به صرفه میباشد؟ بهتر نیست جای هزینه برای تعمیر ویپ یک دستگاه جدید تهیه کنم ؟ بعد از تعمیرویپ آیا دوباره به مشکل خرابی ویپ پیش میاید یا خیر؟ این مقاله به تصمیم گیری شما برای تعمیر دستگاه خرابی که دارید کمک خواهد کرد.

خرید دستگاه جدید یا تعمیر ویپ؟

این سوال و یا دوراهی شاید برای خیلی ها پیش بیاید که ایا ویپی که خراب میشود ارزش تعمیر دارد یا خیر آیا بهتر نیست دستگاه جدید جایگزین ویپ خراب کنیم و قید تعمیرات ان را بزنیم؟

خوب اول از همه دستگاه ویپ و پاد سیستم مانند بقیه ی دستگاه های الکتریکی دارای برد الکتریکی است و قطعا اگر مشکلی برای ان ایجاد شود به سادگی به دست متخصص تعمیرات قابل رفع است و بعد از تعمیر قطعا قابل استفاده در طولانی مدت میباشد.

چرا تعمیرات ویپ به صرفه است؟

خرید دستگاه ویپ و یا پاد سیستم جدید با توجه به قیمت بالای این دستگاه ها شاید برای خیلی ها امکان پذیر نباشد و انتخاب بهتر و به صرفه تر قطعا تعمیر دستگاه خراب میباشد.

از یک طرف شما میتوانید با صرف هزینه ی کم شاید یک دهم قیمت دستگاه از دستگاه ویپی که خراب شده دوباره مانند روز اول استفاده کنید و نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید.

ایا بعد از گذشت زمان امکان خرابی مجدد ویپ هست یا خیر؟

قطعا اگر مراقبت های لازم از دستگاه صورت نگیرد دوباره ممکن است با مشکلات خرابی ویپ روبه رو شودید . مانند این است که شخصی به علت نپوشیدن لباس مناسب در فصل سرد سال دچار سرما خوردگی شود و بعد از مراجعه به پزشک و درمان دوباره لباس گرم نپوشد خوب قطعا دوباره سرما میخورد. اگر به علت عدم نظافت ریزش جویس در دستگاه دچار اسیب شود بعد از تعمیرات ویپ باید ریزش دستگاه خود را مهار کنید در غیر این صورت قطعا دوباره دچار مشکل خواهید شد.

چرا تعمیرت ویپ ؟ ایا تمام دستگاه ها تعمیر میشوند؟

مجموعه ی ما با تامین قطعات دستگاه های ویپ و پاد سیستم بازار ایران سعی در رفع مشکل اکثر مدل های ویپ کرده به طوری که حدود 90 درصد دستگاه های موجود در بازار ایران قابل تعمیر میباشند.

چرا تعمیرات ویپ چی میشه که دستگاه خراب میشود؟

عموما از سابقه ی کار تعمیرات ویپ و پادسیستم از سال 1399 تا به حال حدو 90 در صد خرابی و دستگاه های خرابی که برای رفع اشکال به مجموعه ی کلینیک ویپ ارسال میشود به علت استفاده ی بعد و عدم نگه داری و رعایت نکات استفاده ی صحیح از دستگاه اتفاق می افتد . که با رعایت یک سری نکات کوچک در استفاده از دستگاه مانند مهار کردن و تمیز کردن دستگاه در صورت وجود ریزش جویس میتوانید به سادگی از  خرابی ویپی که دارید جلوگیری کنید.

10 در صد خرابی ویپ هم به علت مشکلات کارخانه ای میباشد مشکلاتی مانند خرابی باطری عدم فایر دستگاه و مشکلات چیپستی که این مشکلات هم به راحتی قابل تعمیر میباشد.

چرا تعمیرات ویپ؟ ایا بعد از تعمیر ویپ افت کیفیت دارد ؟

جواب این سوال خیر میباشد. بعد از تعمیر ویپ هر مشکلی داشته باشد چه جزعی چه کلی دستگاه مانند روز اول کار میکند و هیچ افت کیفیتی در کام دهی خروجی شارژ و … احساس نخواهید کرد.

در چه مواردی باید به تعمیرکار ویپ مراجعه کنیم ؟

علت تعمیرات ویپ

در صورت رویت مشکلاتی مانند عدم روشن شدن دستگاه عدم کام دهی در صورت سالم بودن کویل مشکلات شارژ و مشکلاتی از این قبیل میتوانید به تعمیرکاران ویپ مراجعه کنید مشکلاتی مانند ریزش جویس و طعم سوختگی با تعویض کویل در فروشگاه های ویپ به سادگی رفع میشود. و نیازی به تعمیرکار ندارد.

ایا تعمیرات ویپ ضمانت هم دارد ؟

قطعا اگر تعمیرکاری از کار خود مطمعن باشد چه تعمیرکار چه فروشگاه باید کار خود را ضمانت کند این دستگاه ها به علت نداشتن نمایندگی رسمی در ایران گارانتی شرکتی ندارند ولی تعمیرات ان باید شامل ضمانت شود و مجموعه ی کلینیک ویپ کار خود را با احترام 14 روز ضمانت میکند و در این دو هفته هر گونه مشکلی مربوط به بخش تعمیر شده داشته باشد به صورت رایگان تعمیر مجدد میشود

تعمیرات ویپ با بالا رفتن قیمت دستگاه های ویپ راهکار کم هزینه و بصرفه و تصمیمی عاقلانه میباشد زیرا با صرف هزینه ی کم متوانید از دستگاه ویپ و پاد سیستم معیوبی که دارید مانند روز های اول استفاده کنید. و با ضمانتی که شرکت های تعمیرات ویپ میتوانید با خیال اسوده در صورت خرابی ویپ نسبت به تعمیر ان اقدام کنید. توجه داشته باشید برای این کار حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید زیرا در غیر این صورت امکان وارد اسیب جدی به دستگاهتان وجود دارد .

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم در تهران و ایران

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ