تعمیرات ویپ و پادسیستم

نقد و برسی ونکس کی 2

ونکس کی 2 نقد و برسی و مقایسه

موضوع:ونکس کی 2

پاد سیستم جدید برند گیک ویپ با نام ونکس کی 2 (geekvape wenax k2 ) که نسخه ی جدید و اپدیت شده ی ونکس کی وان میباشد. به تازگی وارد بازار جهانی شده که به تازگی در بازار ایران هم دیده میشود. یک پادسیستم  متفاوت از برند گیک ویپ با بدنه ای الومنیومی که وزن بسیار سبکی در بین رده های خود دارد. و با طراحی بسیار زیبا توجه بسیاری از ویپر ها را به خود جلب کرده است در ادامه به نقد و برسی این پاد سیستم کوچک و دوستداشتنی میپردازیم.

ظاهر و طراحی ونکس کی 2

دستگاه ونکس کی 2

زمانی که این دستگاه را در دست میگیرید اولین چیزی که نظر شما را جلب میکند ظرافت بالا و طراحی جذاب با گوشه های گرد و تقریبا سر که به راحتی میتوانید این دستگاه کوچک را در جیب خود قرار دهید.این مدل است که این ظرافت را در نسخه های قبلی سری ونکس هم میتوان دید.

وزن کم: وزن سبک و راحتی زمان استفاده بسیار استفاده از این دستگاه را دل نشین تر کرده. وزن این پاد سیستم زیبا تنها 37 گرم میباشد.

این وزن کم به علت استفاده از الیاژ بسیار سبک در ساخت بدنه ی این دستگاه میباشد.

علاوه بر ظاهر عالی و سبک این دستگاه در چند رنگ بندی زیبا تولید شده که این رنگ بندی جذابیت دستگاه را دوچندان کرده است.

ابعاد دستگاه: قطعا دستگاه ظریف وو سبک ابعاد کوچکی دارد دستگاه ونکس کی 2 تنها ارتفاع 11.5 سانتی متر در طول 22 میلی متر و عرض 11 میلی متر دارد که استفاده از این دستگاه را بسیار راحت و لذت بخش تر کرده.

مشخصات فنی ونکس کی 2

با توجه به کوچکی دستگاه و سبکی بودن این پاد سیستم ، مشخصات فنی بسیار خوبی دارد که ارزش خرید این دستگاه را بسیار بالا برده.

اولین چیزی که در بخش فنی توجه بنده را جلب کرد باطری قدرتمند 1000 میلی امپری ان میباشد که به گفته ی خود برند گیک ویپ این دستگاه تا 48 ساعت بعد از شارژ شدن میتواند شارژ نگه دارد.

این باطری قدرتمند با درگاه شارژتایپ سی شارژمیشود. که تایم شارژ صفر تا صد ان کمتر از یک ساعت میباشد که این میتواند برای کاربران بسیار مهم  باشد.

دستگاه دارای 3 ال ای دی برای نشان دادن وضعیت دستگاه بر روی بدنه ی ان کار شده که زمان کام گیری رقص نور جذابی را به نمایش در میاورد. این سه ال ای دی علا وه بر نشان دادن وضعیت دستگاه به سه رنگ ابی و سبز و قرمز در می اید که این رنگ با میزان درصد شارژ باطری عوض میشود.

به طوری که  رنگ قرمز نشانگر میزان شارژ 0 تا 30 درصد

و رنگ ابی شارژ بین 30 تا 70 درصد و رنگ سبز نشانگر شارژ 70 تا 100 درصد میباشد.

مشخصات فنی کی 2

کام دهی دستگاه ونکس کی 2 دو حالته میباشد که با استفاده از دکمه ی پاوری که روی بدنه ی دستگاه از جنس پلاستیک بسیار زیبا طراحی شده صورت میگیرد. و هم با استفاده از سنسور مکشی که زیر بخش کانکتور دستگاه میباشد میتوانید بدون نیاز به نگه داشتن دکمه و فقط به صورت کاملا اتومات از دستگاه استفاده کنید.

دکمه ی روی بدنه علاوه بر کام دهی کارایی برای خاموش و روشن کردن دستگاه دارد. و این امر میتواند در جابه جا کردن دستگاه بسیار برایتان خوب باشد زیرا روشن بودن دستگاه میتواند باعث بروز خرابی های زیادی برای دستگاهتان شود.

اگر دنبال دستگاهی با ظرافت و سبک  ولی با قدرت هستید دستگاه ونکس کی 2 میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد زیرا با تمام ظرافت و سبکی خروجی 18 واتی دارد که در رده ی پاد سیستم ها وات بسیار مناسبی برای استفاده ی سالت نیکوتین میباشد.

یک نکته ی بسیار خوب ،که این دستگاه را از نسخه های قبلی خود یعنی ونکس کی 1 (wenax k1) و ونکس کی 1 اس ای (wenax k1 se) خاص تر کرده و کیفیت خروجی ان را بهتر کرده است.دریچه ی هوای قابل تنظیم ان است که با اهرمی در بقل دستگاه میتوانید میان ورودی هوا را کنترل کنید.

تفاوت دستگاه ونکس کی 2 و ونکس کی 1

نقد و برسی و مقایسه ونکس

اول از همه دستگاه ونکس کی وان دو نسخه معمولی و ونکس کی وان اس ای دارد. این دو مدل هیچ تفاوتی از نظر فنی با یک دیگر ندارند پس وارد جزعیات نمیشویم.

دستگاه ونکس کی 2 از نظر ظاهر با نسخه های قبلی خود تفاوت دارد این تفاوت در طراحی بدنه و طراحی بخش دکمه ی فایر میتوان کامل مشاهده کرد.

علاوه بر ظاهر تفاوت زیاد در بخش فنی دستگاه قابل رویت است دستگاه کی 2 از نظر باطری تفاوت قابل چشمگیری دارد باطری کی وان 600 میلی امپر و در نسخه ی جدید کی 2 به 1000 میلی امپر تغییر کرده است. همچنین این تغییر در باطری در خروجی قدرت دستگاه کی وان هم تاثیر گزاشته که در کی وان دستگاه 16 وات خروجی دارد و در کی 2 میتوانید خروج 18 وات را تجربه کنید.

با این که دستگاه کی 2 باطری بزرگتر و قوی تر دارد همچنین این دستگاه برخلاف کی وان مجهز به دریچه ی تنظیم هوا است، در کمال تعجب دستگاه کی دو وزن سبکتری نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و این یعنی پیشرفت در تکنولوژی ساخت ویپ.

از نظر متریال ساخت و ابعاد تغییر خواصی دیده نمیشود هردو از الیاژ المنیوم ساخته شده است.

تجربه ی کار با دستگاه کی 2 و کی 1

خوب با توجه به اینکه دستگاه گیک ویپ کی وان در سال های گذشته به بازار امد و توجه ویپر های علاقمند به سالت را جلب کرد در زمان استفاده از دستگاه کی 2 علاوه بر ظاهر دوست داشتنی و طراحی عالی ، طعم رسانی این دستگاه نظر بنده را جلب کرد. و به نظر ارزش خرید این دستگاه با توجه به قیمت کاملا اقتصادی که دارد بالا است. و از شناختی که از دستگاه های برند گیک ویپ دارم قطعا باطری این دستگاه میتواند در استفاده ی بلند مدت نیاز روزمره کاربران را به خوبی تامین کند. با توجه به استفاده کوتاه مدت از این دستگاه این مدل میتواند انتخاب مناسبی برای افرادی که پاد استفاده میکنند باشد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پاد سیستم همراه با ضمانت

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ