بررسی کالیبرن ای کی 3

نقد و بررسی کالیبرن ای کی 3

Uwell caliburn ak3

نقد و بررسی کالیبرن ای کی 3 یکی از سبک ترین دستگاه های پادسیستم برند یوول. کوچک سبک خروجی عالی طعم رسانی بی نظیر تماما بخشی از خصوصیات این دستگاه میباشد. امروز در این مقاله از اکادمی کلینیک ویپ قرار است، پاد سیستم ای کی 3 از برند قدرتمند و صاحب اسم و رسم یوول را مورد نقد و برسی فنی و ظاهری قرار دهیم.

بررسی ظاهر ای کی 3

ظاهری صاف و صیقلی به شکل مربعی ظریف، در نگاه اول متوجه کیفیت ساخت خوب و متریال عالی به کار رفته در ای کی 3 میشوید. جنس بدنه الومنیوم. فوق سبک جمعا وزن دستگاه 35 گرم ! ارتفاع دستگاه تنها 67.5 میلی متر میباشد این به این معنا است که به راحتی در دست جا میگیرد.

روی دستگاه یک طرح نقطه ای وجود دارد که دستگاه را زیباتر کرده است و نوشته ی کالیبرن در قسمت پایین دستگاه نیز چشم را مینوازد.

در لبه های کناری دستگاه که از 3 جهت از جنس پلاستیک مشکی رنگ میباشد. که در کنار دستگاه نوشته ی کالیبرن به شکل چراغ های ال ای دی کار شده که وضعیت کالیبرن ای کی 3 را از ان میتوانید چک کنید. این ال ای دی ها زمان کام گیری روشن شده و جلوه ی زیبایی به دستگاه میدهد.

رنگبندی ای کی 3

در بالای دستگاه یک قلاب مانند برای اتصال بند طراحی شده که جابجایی و استفاده ی دستگاه را بسیار راحت کرده است.این دستگاه در چندین رنگ زیبا تولید شده که کاربران را در انتخاب رنگ به چالش میکشاند.

بررسی فنی کالیبرن ای کی 3

یک دستگاه بسیار کوچک و سبک اما پرقدرت. منظور از پرقدرت یعنی هماهنگ بودن تمام بخش ها با یک دیگر باطری چیپست کارتریج. این هماهنگی باعث خروجی عالی با طعم رسانی فوق العاده خوب میشود. باطری 520 میلی امپری که برای استفاده ی یک روز بر روی کاغز کم است و لی در استفاده قدرت واقعی خود را نشان میدهد. این باطری با درگاه تایپ سی شاري میشود. که به گفته ی خود برند صفر تا صد دستگاه تنها در 15 دقیقه شارژ میشود که همچین تکنولوژی برای ویپ وپاد سیستم بی همتا هست. کالیبرن ای کی 3 از فناوری خاصی برای سوزاندن جویس استفاده میکند. که موجب خروجی قوی با طعم رسانی فوق العاده میشود.

تجربه ی کار با کالیبرن ای کی 3

در ابتدا وزن و ظاهر دستگاه خوب بود. سبک و عالی مخصوصا زمانی که با بند گردنی استفاده شود. ای کی 3 هنگام کام گیری، بخار پر و عالیی دارد. باطری 520 میلی امپری دستگاه خروجی خوبی دارد.و دو نکته ی شگفت انگیز برای بنده، فست شارژ بودن دستگاه که حدودا 15 یا 17 دقیقه ای از صفر یعنی چراغ قرمز به 100 و چراغ سبز رسید و این عالی بود زیرا در زمانی که دسترسی راحتی به شارژ نباشه این قابلیت بسیار به کار می اید. و از همه مهم تر طعم رسانی! در کام اول لبخند رضایت به لبان شما مینشاند. با حدود قیمت پایینی که دارد ای کی 3 در بخش  قدرت طعم رسانی در هیچ یک از دستگاه های هم رده رقیب ندارد. لوازم جانبی و تعویضی ان به راحتی و با قیمتی بالا فقط کمی گران تر از هم رده های خودش، در دسترس است. با توجه به سابقه ی تعمیرات ویپ این دستگاد در برابر ریزش و اب خوردگی بسیار حساس است اگر این موضوع را بتوانید کنترل کنید این خرید یوول کالیبرن ای کی 3  بشدت پیشنهاد میشود.

 

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ