نقد و بررسی کالیبرن کوکو تنت

نقد و بررسی پادسیستم یوول کوکو تنت

پادسیستم کالیبرن کوکو تنت از برند خوش نام و قدرتمند یوول. دستگاهی که در زمان معرفی مورد توجه کاربران قرار گرفت. کوکو تنت و کالیبرن تنت این علاقه مندی کاربران به وابسته  طراحی متفاوت و باکیفیت مهندسان یوول به دست اورده. طعم رسانی عالی قدرت خوب کیفیت ساخت بالا فراوانی قطعات مصرفی تمام این ویژگی ها را در دستگاه های برند یوول میتوانید پیداکنید. امروز قرار است این پادسیستم مشهور را مورد نقد و بررسی جامع و کامل قرار دهیم.

بررسی ظاهر یوول کوکو تنت

برند یوول همیشه به ظرافت و سبکی معروف بوده است. این را در مدل های معروف کالیبرن میتوان دید.مانند کالیبرن ای کی 3 اما یوول کوکو تنت یک دستگاه با طراحی متفاوت از نسل های قبل خود از الیاژ الومینیوم بسیار مقاوم و خشن استفاده کرده که ظاهری فوق العاده به دستگاه داده است.

طرح های روی بدنه مانند پیچ هایی که روی ان میتوان دید و همچنین علامت ها و نشانه های دیگر شما را یاد کارخانه های ذوب فل می اندازد . نوشته ی تنت که با رنگ مشکی که روی بدنه حک شده بسیار ظاهر دستگاه را زیبا تر کرده.

یک مربع با گوشه های نسبتا تیز که جای هیچ نفوزی ندارد. همچنین هیچ دکمه ای برای اعمال دستور و فشردن بر روی کالیبرن یوول کوکو تنت وجود ندارد.

در گوشه ی بالای دستگاه یک جا برای اویختن بند و جود دارد. یک بند فلزی بسیار زیبا که بر گردن جلوه ی زیبایی دارد.

رنگ بندی یوول کالیبرن تنت

ابعاد دستگاه  بسیار مناسب و کوچک طراحی شده. ارتفاع دستگاه تنها 73 میلی متر است که با راحتی در دست جا میشود. همچنین وزن دستگاه به علت استفاده از الومینیوم در طراحی بسیار سبک است  و تنها 61 گرم وزن دارد که در گردن هم احساس خستگی به وجود نمی اورد.

بررسی فنی یوول کوکو تنت

برد الکتریکی این پادسیستم مانند مدل های کالیبرن جی 2 و جی 2 ویژن است و هیچ تفاوت فنی ندارد. بک چیپست قدرتمند اختصاصی که قدرت معادل 18 وات را به وجود میاورد که برای یک پادسیستم قدرت خوبی به حساب می اید.

باطری یوول کوکو تنت از جنس لیتیوم یونی است که درون دستگاه قرار گرفته. و با ظرفیت 950 میلی امپر میتواند به راحتی 24 ساعت خروجی بدند. این باطری با یک درگاه تایپ سی که در زیر دستگاه است. شارژ میشود که در زیر یک ساعت از صفر به صد درصد میرسد.

سیستم کام دهی این پادسیستم به صورت اتوماتیک است که به وسیسله ی سنسوری که در زیر کارتریج و محل اتصال قرار گرفته در زمان مکش به صورت اتومات دستور فایر را به چیپست دستگاه ارسال میکند. به همین دلیل کالیبرن یوول کوکو تنت نسبت به ریزش جویس حساسیت بالایی دارد.و درصورت ریزش احتمال خرابی دارد.

نقد و بررسی فنی یوول کوکو تنت

کارتریج و کویل مورد استفاده در کالیبرن کوکو تنت از سری جی2 است که دریچه ی تنظیم ورودی هوا بر زیر کارتریج طراحی شده. روی بدنه ی این پادسیستم یک ال ای دی قرار گرفته که نشانگر میزان شارژ است. این ال ای دی به سه رنگ در می اید. سبز (شارژ بین 70 تا 100 درصد) ابی (70 تا 20 درصد) قرمز (زیر 20 درصد)

تجربه ی استفاده ی یوول کوکو تنت

مثل همیشه جذب طراحی عالی دستگاه شدم. زنجیر بسیار زیبایی داشت. کارتریج دستگاه دقیقا مانند کارتریج دستگاه جی کی 2 و جی 2 بود. راه نفس دستگاه نه زیاد باز و نه زیاد کیپ بود. طعم رسانی همانطور که از برند یوول انتظار میرفت عالی بود. کویل یک اهم طعم رسانی جالبی ندارد اگر طعم رسانی عالی میخواهید از کویل 0.8 استفاده کنید. جنس بدنه حرف نداشت اما رنگ بدنه به مرور زمان میرود و این بد است. رنگ بدنه در مقابل خراشیدگی و ضربه هیچ مقاومتی ندارد و از بین میرود. اما از نظر فنی و باطری دستگاه فوق العاده ای است.

اما مسعله ی مهم این است که در زمان کوتاهی بعد از ورود یوول کوکو تنت به بازار ایران این دستگاه با مشکل خرابی کویل برای مجموعه ی کلینیک ویپ ارسال شد . که این باعث تعجب بنده شد اگر این دستگاه را دارید و یا قصد خرید دارید. مراقب ریزش جویس دستگاهتون باشید.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ