نقد و بررسی پادماد سواگ پی ایکس 80

نقد و بررسی ویپرسو سواگ پی ایکس 80

Vaporesso swag px80

سواگ پی ایکس 80 پادماد دوست داشتنی کمپانی ویپرسو. کوچک زیبا قدرتمند. این دستگاه دوست داشتی که در زمان ورود به ایران توانست توجه بسیاری از خریداران و دوستداران دنیای ویپ را به خود جلب کند. طراحی این دستگاه فرا تر از زمان حال میباشد. از کارتریج تا صفحه نمایش میتوانید نوآوری و پیشرفت را ببینید. همچننین مشخصات فنی دستگاه بیانگر قدرت و کارایی سواگ پی ایکس 80 میباشد. تمام این چیز ها توقع را از این پاد ماد 80 واتی بالا میبرد حال در این قسمت به نقد و بررسی کامل و جامع سواگ میپردازیم تا ببینیم ایا دستگاه خوبی است یا خیر ؟

 

بررسی طراحی سواگ پی ایکس

طراحی دستگاه به شکل مربعی با گوشه های گرد و سیقلی ترکیب چرم و فلز و پلاستیک. یک مکعب با ارتفاع کل 9.97 میلی متر که به راحتی در کف دست جا میگیرد. ابعاد دستگاه واقعا مناسب است به راحتی در جیب جا میشود ، وزن دستگاه کلا 125 گرم است که از سبکی خاصی برخوردار است. از همه مهم تر چیزی که توجه شما را در طراحی سواگ پی ایکس 80 نظر شمارا جلب میکند. صفحه نمایش ان است.یک طرف دستگاه با چرم در رنگ های مختلف طراحی شده. بهتر است بگوییم ترکیب چرم و فلز. اما در سمت دیگر یک صفحه ی صاف از جنس پلاستیک با طرح فیبر کربن که بسیار زیبا طراحی شده. در پشت ویترین هیچ اثری از صفحه نمایش به چشم نمیخورد. زمانی که دکمه ی دستگاه را فشار دهید. یک نمایشگر 0.96 اینچی تمام رنگی پنهان نمایان میشود. یعنی به صورت خاموش و استندبای هیچ اثری از صفحه نمایش وجود ندارد. این قدرت طراحی مهندسان ویپرسو را نشان میدهد که به زیبایی هرچه تمام در سواگ پی ایکس 80  ال سی دی پنهان طراحی کرده اند.

نقد و بررسی سواگ پی ایکس 80

در کناره های دستگاه یک دکمه ی دایره ای در بالای دستگاه قرار دارد. که دکمه ی فایر میباشدو دو دکمه برای تنظیم در پاییم و بالای سوکت شارژ طراحی شده.

درب باطری به صورت پیچی در بالای دستگاه و در کنار کارتریج قرار دارد که باطری را در خود جا میدهد.

کارتریج سواگ پی ایکس 80 به صورت مگنتی روی بدنه سوار میشود. که از کویل های سری جی تی ایکس 2 ویپرسو پشتیبانی میکند. زمانی که کویل را به داخل کارتریج قرار میدهید یک حالت قفل مانند به خود میگیرد که این قفل از بالای کارتریج و بخش دریپ تیپ کنترل میشود.

 

بررسی فنی سواگ پی ایکس

سواگ پی ایکس 80 پاد ماد است. کویل های جی تی ایکس 2 که در این دستگاه استفاده میشود.هم برای سالت نیکوتین هست و هم برای مصرف جویس. قلب تپنده یا همان چیپست دستگاه چیپ اختصاصی برند ویپرسو همان اکسون (Axon)  میباشد که قدرت 80 واتی را در اختیار شما قرار میدهد. از سمتی دیگر قابلیت های که این چیپست قدرتمند به شما میدهد حالت های مختلف ویپینگ و سرعت فایر 0.001 ثانیه میباشد.

میزان شارژ،قدرت خروجی،تعدادکام،ولتاژ و جریان خروجی اطلاعاتی است که  صفحه نمایش 0.96 اینچی از جنس TFT دستگاه سواگ پی ایکس 80 به  نمایش میگزارد. بازه وات قابل تنظیم این پادماد  5 تا 80 وات میباشد که منبع تغذیه ی این دستگاه یک عدد باطری سایز 18650 خارجی است که باید جداگانه برای این پاد ماد  تهیه کنید.

نقد و برسسی فنی سواگ

این باطری خارجی به وسیله ی درگاه تایپ سی به وسیله ی شارژر موبایل شارژ میشود. میتوان گفت سواگ پی ایکس 80 فست شارژ است و به سرعت باطری خود را شارژ میکند.

برد الکتریکی این پادماد دوست داشتنی بسیار خوب اب بندی شده میتوان گفت که این دستگاه در مقابل رطوبت و اب خوردگی مقاومت دارد.

تجربه ی کار با سواگ پی ایکس

خوب مانند همیشه طراحی دستگاه توجه مرا جلب کرد. مخصوصا صفحه نمایش پنهان ان که جلوه ی زیبایی به دستگاه داده است. در سطح و هم رده ی خود دستگاه قدرتمندی میباشد. باطری خارجی قدرت شارژ دهی بالایی به سواگ پی ایکس 80 داده است. یه طوری که برای مصرف پاد به راحتی 2 روز یا حتی 3 روز هم شارژ نگه میدارد. روی حالت ویپ حجم بخار خوبی دارد البته که نباید با ویپ حرفه ای مقایسه شود در رده ی خود خوب است. طراحی وزن دستگاه ابعاد بسیار عالی اصلا هیچ چیز ازار دهنده ای ندارد. اما طعم رسانی . با توجه به استفاده از دستگاه های برند گیک ویپ ویپرسو ، سواگ پی ایکس 80 نسبتا طعم رسانی پایین تری نسبت به هم رده های خود دارد. این موضوع یک ذره ازار دهنده بود البته از دید حرفه ای عرض میکنم خدمتتون سواگ پی ایکس 80 طعم رسلانی حرفه ایی ندارد.

با توجه به سابقه ی تعمیرات ویپ. دستگاه سواگ پی ایکس 80 بار ها با مشکل پین کانکتور برای تعمیر برای ما ارسال شده. که جای نگرانی نیست و قابل تعمیر میباشد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ