تعمیرات ویپ و پادسیستم

اکسراس 3 نانو نقد و بررسی

اکسراس 3 نانو نقد و بررسی

اکسراس 3 نانو : پادسیستم

اکسراس 3 نانو هر آنچه برای داشتن یک ویپینگ حرفه ای نیاز دارید. پادسیستم قدرتمند از برند لوکس ویپرسو. زیبایی ، قدرت و کیفیت هرسه را میتوانید در این دستگاه پیداکنید. ظاهری هم اسپورت و هم رسمی مناسب برای هر استفاده ای. خود برند ویپرسو این دستگاه را برای هر دو استفاده ی جویس و سالت پیشنهاد داده. اما ما اینجا اکسراس 3 نانو را با نام پاد به شما معرفی میکنیم. یک پاد قدرتمند با مشخصه های فنی قابل قبول و ابعاد بی نظیر. چیپست قدرتمند. کیفیت ساخت عالی. بهترین نکته ی این دستگاه حس قدرت و عالی میباشد که به خوبی در زمان استفاده به شما منتقل میکند، میباشد. چیپست اختصاصی ویپرسو که در این پادسیستم بی نظیر به کار رفته تکنولوژی های روز دنیای ویپینگ را میتوانید در این مدل به خوبی مشاهده کرد.در این بخش از آکادمی کلینیک ویپ قرار است این دستگاه زیبا را مورد نقد و بررسی کامل و جامع قرار دهیم.

بررسی طراحی اکسراس 3 نانو

یک مربع کوچک و دوست داشتنی از جنس آلومنیوم و آلیاژ روی با ارتفاع 69 میلی متر در عرض51 میلی متر. این یعنی به راحتی در جیب جا میشود. البته با طراحی جای بند در بالای اکسراس 3 نانو امکان متصل کردن بند گردنی وجود دارد. خلاصه بگوییم برای جابجایی دستگاه هیچ جای نگرانی نیست. و این به خاطر ابعاد خوب و وزن کم این پادسیستم میباشد. همچنین وزن این پادسیستم تنها 52 گرم میباشد. این یعنی با توجه به برد قدرتمن و باتری عالی این دستگاه وزن بسیار کمی دارد و این به خاطر استفاده از متریال باکیفیت است که زمان استفاده هیچ حس بدی را منتقل نمیکند. طراحی یک مکعب مربعی بی نقص با لبه های گرد که با توجه به ابعاد در کف دست به خوبی جا میشود. 

اکسراس 3 نانو بررسی ظاهر ویپ

روی دستگاه یعنی زمانی که کارتریج در سمت چپ قرار میگیرید یک ردیف ال ای دی کار شده که زمان کام گرفتن با یک الگوی زیبا روشن میشود هم چنین با این ال ای دی  میتوان میزان شارژ باتری دستگاه و خطا های مربوط به وضعیت پادسیستم را چک کرد. لوگوی برند ویپرسو در این جا با زیبایی هرچه تمام طراحی شده. در سمت راست بدنه نوشته ی (xros 3 nano) نیز دیده میشود. زمانی که پشت دستگاه را میبینیم یک مربع کاملا صاف با نام برند ویپرسو(vaporesso)  مشاهده میکنید. یک اهرم با طراحی زیبا نیز برای کنترل ورودی هوا طراحی شده. کلا اکسراس 3 نانو از نظر ظاهر و زیبایی نمره ی قبولی دریافت میکنه و مانند سری های قبل این نسل از پاد سیستم های ویپرسو، به راحتی کاربر اهمیت زیادی داده شده. رنگ بندی و طرح های عالی و زیبا کار خریداران را برای انتخاب سخت میکند.

اکسراس 3 نانو رنگبندی

بررسی فنی اکسراس 3 نانو

چیپست اختصاصی ویپرسو که قلب تپنده ی اکسراس 3 نانو میباشد. خروجی 16 واتی را به این پادسیستم داده است. که برای یک بادسیستم قابل قبول میباشد. همچنین با استفاده از تکنولوژی اختصاصی موجب کاهش سرعت فایر و در نهایت قدرت بیشتر در دستگاه اکسراس شده است. چیپست AXON CHIP  دارای مدار های محافظتی بسیاری میباشد. که منجر به افزایش عمر پادسیستم میشود. حالت پالس این چیپ قدرتمند باعث شده حتی در زمان کم بودن باطری کیفیت خروجی و قدرتی یکسان را تجربه خواهید کرد. یعنی مانند خیلی از دستگاه ها با کم شدن سطح شارژ باتری هیچ افت کیفیتی در خروجی بخار و قدرت حس نخواهید کرد.سیستم کام گیری و فایر اکسراس 3 نانو اتوماتیک میباشد و بدون داشتن دکمه ی خاصی یا کاری میتوانید از آن کام بگیرید. این کار با یک سنسور که در زیر کانکتور دستگاه قرار گرفته شده صورت میگیرد. 

اکسراس 3 نانو بررسی فنی

این کار موجب راحتی استفاده از دستگاه میشود. و در زمان حابه جایی یا قرار دادن ان در جیب به علت نداشتن دکمه ی فایر از سوختن کارتریج جلوگیری مینماید. باتری بخش مهم دستگاه های ویپینگ میباشد. باتری اکسراس 3 نانو از جنس لیتیوم یونی  با ظرفیت 1000 میلی آمپر میباشد. که نیاز روزمره استفاده هر شخص را به خوبی تامین میکند. این باطری قدرتمند به وسیله ی درگاه شارژ تایپ سی شارژ میشود.که به گفته ی خود برند با هر بار شارژ تا 48 ساعت امکان ویپینگ را فراهم میکند.

کارتریج اکسراس

اکسراس یکی از خط های تولید پادسیستم برند ویپرسو میباشد. این لاین دستگاه ها همگی از یک مدل کارتریج به نام اکسراس پشتیبانی میکنند. این کارتریج با داشتن مقاومت های مختلف(0.6-0.7-0.8-1.0-1.2) به گفته ی خود برند برای استفاده ی هر نوع مایعی جویسی مناسب است. یعنی هم قابلیت استفاده از سالت و هم استفاده از جویس را در دستگاه های خود خواهید داشت. تکنولوژی به کار رفته در المنت این مدل کارتریج ها به صورتی است که تمام سطح پنبه را هم اندازه گرم میکند تا برای تولید بخار خروجی بهتری داشته باشید. اکثر المنت های این سری از نوع مش میباشد تا طعم رسانی بالاتری به شخص استفاده کننده تحویل دهد. به گفته ی خود برند ویپرسو در این سری از کارتریج ها از تکنولوژی ضد ریزش استفاده شده تا کمترین ریزش جویس را تجربه کنید. محل پر کردن جویس کارتریج های اکسراس از بالا میباشد. به طوری که برای پرکردن مخزن 2 میل ان باید درپوش مشکی رنگ ان را به سمت بیرون فشار داده تا ان ازاد شود و به حفره ی تزریق  جویس دسترسی داشته باشید. تمام کارتریج های این سری مگنتی میباشند. یعنی با دو اهنربا به وسیله ی کانکتور های طلایی کف کارتریج با دستگاه های سری ایکسراس ارتباط برفرار میکنند. یکی دیگر از  خوبی های این کارتریج،طراحی لبی ان است که برای استفاده ی راحت تر مشتری طراحی شده است.

تجربه ی کار با اکسراس 3 نانو

طراحی زیبا و لوکس این پاد سیستم یکی از مهم ترین نکته ی اکسراس 3 نانو میباشد. بدنه با جنس بسیار عالی که زمان استفاده حس خیلی خوبی دارد. میزان شارژ و شارژ دهی خوب که برای بنده یک روز و نیم به خوبی خروجی داد. و زمان شارژ صفر تا صد این پادسیستم زیر یک ساعت انجام شد. نکته ی خوب دیگه ی اکسراس جای بند او میباشد که برای استفاده ی راحت تر و جلوگیری از گم شدن دستگاه بسیار کاربردی است. زمان استفاده خروجی خیلی خوبی داشت طعم رسانی و تفکیک طعم قابل قبول و خوب. من در این دستگاه از کارتریج 0.8 و سالت نیکوتین استفاده کردم و کاملا راضی بودم هم باطری خوب حجم بخار و خروجی خوب . ریزش دستگاه بسیار کم  بود. ولی برای جویس پیشنهاد نمیشود زیرا دستگاه های ویپ باید قدرت وبالایی داشته باشند و 16 وات برای مصرف جویس بسیار کم است . برای استفاده ی معمولی و تفریحی جواب میده ولی برای استفاده و ویپینگ حرفه ای اصلا توصیه نمیشود. اگر هم ویپینگ قدرتمند و استفاده ی پاد دنبال دستگاه هستید بهتره از پادماد ها و دستگاه های دوکاره استفاده کنید.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ