تعمیرات ویپ و پادسیستم

درگ اس و درگ ایکس ووپوو نقد و بررسی

درگ اس و درگ ایکس ووپوو نقد و بررسی

موضوع:درگ اس و درگ ایکس

درگ ، لاین جذاب ووپوو. این برند قدرتمند که تا امسال توجه ویپر های زیادی را به خود جلب کرده، دو دستگاه با ظاهر نزدیک به هم ولی کارایی  متفاوت تولید کرده. قدرت،زیبایی و کارایی  با این سه کلمه میتوان درگ اس و درگ ایکس را توصیف کرد. دو پادماد دوست داشتنی که بعد از ظاهر زیبا قدرت دستگاه شمارا شکه میکند درگ در سال گذشته توانسته در بازار ایران طرفدار های زیادی جذب کرده. همچنین چیپست اختصاصی ووپوو که قلب تپنده ی این دو دستگاه هست. امکانات بسیار خوبی مانند کامگیری اتوماتیک و حالت اسمارت که جلوتر در باره ی ان صحبت مفصل خواهیم کرد. میباشد با ما همراه باشید که در این مقاله از آکادمی کلینیک ویپ این دو دستگاه پرفروش را مورد نقد و بررسی کامل و جامع قرار  خواهیم داد.

طراحی درگ اس و درگ ایکس

چون هر دو محصول یعنی درگ اس و درگ ایکس  شبیه به هم ساخته شده اند. هر دو را باهم بررسی میکنیم. یک دستگاه استوانه ای با ترکیب فلز و چرم یک اثر هنری زیبا خلق شده. به طوری که اکثر ویپر ها از این مدل دستگاه خوششان می آید. فریم دور تا دور از جنس فلز با رنگ های با کیفیت و مات که زیبایی خاصی به این محصول داده است. پشت درگ اس و درگ ایکس از چرم طبیعی باکیفیت طراحی شده. بیشتر کار ووپو بر روی همین چرم است. که در مدل های مختلف و رنگ بندی طرح ها و رنگ های متفاوتی از چرم و نخ دوخت آن مشاهده خواهید کرد. نکته ی بعدی نوشته ی درگ(DRAG) بر روی چرم پشت این پاد ماد است که در هر مدل به شکل دوخت برجسته یا حک ، طراحی شده. کلا جنس چرم استفاده شده در درگ اس و درگ ایکس بسیار باکیفیت است که در استفاده ی طولانی نیز ماندگار میباشد.

رنگبندی درگ اس و درگ ایکس

زمانی که دستگاه را در دست میگیرید. یک صفحه نمایش 0.96 اینچی تمام رنگی وجود دارد که اطلاعات خوبی را به نمایش کاربران میگزارید. بالای این صفحه نمایش یک عدد دکمه برای خاموش و روشن کردن وجود داردکه علاوه بر ان برای فایر کردن نیز استفاده میشود. پایین صفحه نمایش دو عدد دکمه برای تنظیمات و تغییر میزان وات وجود دارد. این دکمه ها به شکل دایره طراحی شده که زمان فشردن حس خوبی را منتقل میکند. بالا ی دستگاه یک کارتریج 84.5 میلی وجود دارد که در پایین ان یک اهرم برای تنظیم ورودی هوا طراحی شده. از نظر ظاهری درگ اس و درگ ایکس  تفاوت های کمی از یکدیگر دارند. برای مثال ابعاد درگ اس با ارتفاع 8.7 سانتی متر و وزن 145 گرم کمی از درگ ایکس کوچک تر و سبک تر است. درگ ایکس ارتفاع 9.5 سانتی و وزن 165 گرمی دارد که ایر ابعاد به علت باطری خارجی بودن ان است که جلوتر در بخش بررسی فنی بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. درگ اس و درگ ایکس در طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی طراحی شده است که در زمان خرید میتواند انتخاب را برای شما سخت کند. ظرافت طراحی را میتوانی از رنگ چرم و نوع دوخت و رنگ نخ ان متوجه شد.

بررسی فنی درگ اس و درگ ایکس

درگ اس و درگ ایکس بررسی ظاهر

اول از همه چیپست را چک میکنیم. چیپست مغز الکترونیکی هر وسیله ی هوشمند است. نوع چیپ و قدرت آن بسیار مهم و دارای اهمیت است. مخصوصا در دستگاه های ویپینگ. قلب تپنده ی اختصاصی ووپوو که در مرکز برد الکتریکی درگ اس و درگ ایکس  قرار گرفته که از نسل GENE.TT میباشد.علاوه بر حالت های ویپینگ و مدارهای محافظتی مختلف مانند حفاظت از ولتاژ پایین، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد باطری و … مصرف انرژی الکتریکی که از باطری تامین میشود را بسیار بهینه میکند.تفاوت درگ اس و درگ ایکس  در بخش های باطری و توان خروجی و نحوه ی کامدهی دیده میشود. درگ اس با باطری 2500 میلی آمپری لیتیوم یونی که خروجی 60 واتی را ایجاد میکند. سیستم کام دهی اتوماتیک و دکمه ای را دارد. یعنی همک بدون نگه داشتن دکمه فایر  و با مکش به صورت اتوماتیک عمل فایر را انجام میدهد. برای این کار باید دکمه ی فایر را 3 بار پشت سر هم بفشاریم تا حلت دستگاه از پی (P) به پی اند ای (P&A) تغیر کند این حالت یعنی هم با دکمه و هم اتومات میتوان از دستگاه کام گرفت.

نکته ی مهم برای استفاده ی حالت اتومات درگ اس باید دریچه ی هوای دستگاه را به میزان 30 درصد ببندیم تا سنسور دستگاه عمل کند. در پادماد درگ ایکس باتری از نوع 18650 خارجی است که باید جداگانه برای دستگاه تهیه کرد. باطری از پایین دستگاه از طریق دریچه ی باطری در درگ ایکس جا میگیرد. که قدرتی معادل 80 وات را ایجاد میکند. علاوه بر باطری درگ ایکس کامگیری اتوماتیک ندارد و فقط بانگهداشتن دکمه عمل فایر انجام میشود. این تفاوت دو دستگاه درگ اس و درگ ایکس   است که با توجه به نیاز میتوانید یکی از ان را تهیه کنید. در ادامه ی بررسی فنی این دو پادماد. هر دو از کارتریج سری pnp پشتیبانی میکنند. که این مخزن 4.5 میلی با پشتیبانی از طیف گسترده ای از کویل ها با مقاومت مختلف قابلیت مصرف تمام دوز نیکوتین سالت و جویس را دارد. و شخص مصرف کننده میتواند خروجی بسیار خوبی را از درگ اس و درگ ایکس  دریافت کند.

تفاوت و کارایی درگ اس و درگ ایکس

خوب از نظر ظاهری تفاوت زیاد و قابل توجه بایک دیگر ندارند. ولی از نظر فنی در بخش های باطری و نوع کام دادن و قدرت دارای تفاوت های قابل توجه هستند. دستگاه درگ اس به خاطر داشتن حالت کامدهی اتوماتیک و ابعاد کوچک تر از درگ ایکس برای افرادی که قصد مصرف سالت نیکوتین را دارند مناسب تر است.زیرا ابعاد مناسب تری دارند و با درگاه شارژ تایپ سی به خوبی باطری قدرتمند 2500 میلی امپری ان شارژ شده و به خوبی میتواند تا چند روز نیاز به باطری را تامین کند. همچننین سیستم کام دهی اتوماتیک درگ اس برای افرادی که قصد ترک سیگار را دارند میتواند انتخابی مناسب تر باشد. 

درگ اس و درگ ایکس بررسی فنی

درگ ایکس با توجه به ابعاد کمی بزرگتر و طبیعتا وزن بیشتر به علت پشتیبانی از باطری خارجی سایز 18650 قدرت بیشتر و مناسب برای تولید تولید بخار بیشتر میباشد. و به علت داشتن قدرت 80 واتی که 20 وات از درگ اس بیشتر است برای کسانی که قصد مصرف جویس و استفاده ی تفریحی از دستگاه را دارند مناسب تر میباشد. البته این دو دستگاه پادماد میباشد که از هر دو میتوان برای مصرف سالت و جویس استفاده کرد. اما پیشنهاد کلینیک ویپ به شما عزیزان اینگونه میباشد.

تجربه ی کار با درگ اس و درگ ایکس

هر دو دستگاه از نظر ظاهر و طراحی فوق العاده هستند شیک و زیبا. زمان استفاده از هر دو مدل درگ اس و درگ ایکس  قدرت دستگاه خیلی توجه بنده را جلب کرد به طوری که اندازه ی یک ویپ حرفه ای خروجی حجم بخار داشت.طعم رسانی نسبت به همرده های خود کم بود و لی میتوان قبول کرد اما در کل دستگاه قوی و برای مصرف جویس مناسب بود. کمتر پادمادی را دیدم که هم برای مصرف سالت مناسب باشد و هم برای مصرف جویس. در مجموع نسبت به هزینه ای که مخیکنید خروجی خیلی خوبی را تجربه خواهید کرد. باطری دستگاه برای مصرف سالت به خوبی 2 روز خروجی میدهد و برای مصرف متوسط جویس یک روز را جواب خواهد داد. با توجه به ظاهر و قدرت دستگاه ارزنده ای میباشد. کمی ریزش جویس دارد که با رعایت نکات استفاده میتوان ان را نیز مهار کرد .

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ