تعمیرات ویپ و پادسیستم

نورد 4 اسموک نقد و بررسی

نورد 4 اسموک نقد و بررسی

موضوع: نورد 4

به جرعت یکی از پر طرفدار ترین پادماد ایران از قدیمی ترین برند تولید کننده ویپ، اسموک نورد 4. ظاهر عام پسند، باطری قدرتمند، خروجی 80 وات مناسب مصرف سالت و جویس، متریال باکیفیت تماما از خصوصیات این پادماد است. در بین دستگاه های دوکاره به سختی میتوان گزینه ای را پیداکرد که  هم برای مصرف جویس بتوان انتخاب کرد و هم برای استفاده ی سالت نیکوتین. نورد 4 هر دو کار را به خوبی و باکیفیت انجام میدهد. لاین نورد برند اسموک همیشه پر طرفدار بوده این پادماد نسل 4 این لاین پرفروش میباشد که بعد از ورود به بازار ایران و با توجه به فراوانی لوازم مصرفی و جانبی توانست به راحتی توجه بسیاری از ویپر ها را به خود جلب کند. در این مقاله از اکادمی کلینیک ویپ قرار است این مدل پر حاشیه را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

سر فصل ها

بررسی طراحی نورد 4

چالش جدید دنیای ویپ ساخت دستگاه در ابعاد کوچک است.اکثر برند ها در تلاش برای ساخت ویپ کوچک اما باکیفیت و خروجی خوب هستند. برند اسموک نیز از این جریان عقب نمانده و برای ساخت ویپی با خروجی بالا و کیفیت ساخت خوب اما در ابعاد کوچک  به نورد 4 رسیده. دستگاهی با ارتفاع 10.5  سانتی متر که برای یک پادماد یا همان ویپ دوکاره بسیار مناسب میباشد. دستگاهی که به راحتی به خاطر طراحی خوب در جیب و کیف میتوان قرار داد. طراهی مکعبی  بدنه ی نورد با لبه های گرد شده میتواند حس خاص بودن را در زمان استفاده به شما منتقل کند. نورد 4 با دو طراحی بدنه ارائه شده . یکی با طرح چرم. که جنس فریم از  الیاژ روی و دو طرف دستگاه از چرم مصنوعی در رنگ های مختلف طراحی شده. و دیگری با فریم دور الیاژ روی و دو طرف دستگاه از پلاستیک فشرده در طرح و رنگ های مختلف ساخته شده.

بررسی طراحی نورد 4

 وزن هر دوی این طرح ها تقریبا 96 گرم میباشد. اگر دستگاه را طوری بگیرید که دکمه ی فایر ان روبه روی شما باشد. در سمت راست دستگاه یک ال سی دی سیاه سفید وجود دارد که اطلاعات خوبی را از خروجی و میزان شارژ برای شما به نمایش میگذارد. پایین ال سی دی دو عدد دکمه برای تنظیم واتیج دستگاه وجود دارد. تفاوت طرح ها و رنگ بندی های مختلف نورد 4 در رنگ فریم دور و چرم کار شده میباشد.طراحی کلی نورد اینگونه است که برای اتصال این پادماد به شارژ باید ان را به صورت افقی بر روی میز بگزارید که این کار میتواند تا حدی از ریزش جویس جلوگیری کند.

بررسی فنی نورد 4

بررسی فنی نورد 4

همان طور  که گفته شد جنگ بر سر ابعاد دستگاه میباشد. هرکس بتوانید دستگاه کوچکتری تولید کند برنده است. اما یک موضوع بسیار مهم ایا کوچک کردن دستگاه های ویپ بر کیفیت و خروجی ان تاثیر دارد یا خیر؟ قطعا تاثیر دارد. بعضی برند های قدیمی و قدرتمند در تلاشند تا با کوچک کردن دستگاه کیفیت خروجی و قدرت ان افت نکند. نورد 4 با ابعاد نسبتا کوچک اما با مشخصات فنی خوب نمونه ی یک پادماد قدرتمند میباشد. 80 وات قدرت این دستگاه میباشد که انرژی مورد نیاز ان از باطری لیتیوم یونی 2000 میلی امپری داخلی تامین میشود. این باتری قدرتمند از طریق  درگاه تایپ سی زیر دستگاه شارژ میشود.

 

دریچه هوای نورد طوری طراحی شده تا به خوبی بتوان ورودی هوا به داخل کویل را تنظیم کرد. این دو قابلیت وات بالا و تنظیم دقیق راه هوا باعث شده نورد 4  هم برای مصرف سالت مناسب باشد و هم برای مصرف جویس. زیرا برای استفاده ی سالت نیکوتین و یا حالت پاد بهتر است راه نفس تنگ تری نسبت به حالت ویپ داشته باشید تا حس نزدیک تری به سیگار کشیدن داشته باشد. نورد 4 مانند اکثر پادماد های برند اسموک از دو نوع کویل و کارتریج پشتیبانی میکند. این به شما اجازه ی دسترسی به طیف گسترده ای از مدل های کویل را میدهد و میتوانید به خوبی از کویل های مختلف استفاده کنید. این پاد ماد از سری کویل های ار پی ام و ار پی ام 2 پشتیبانی میکند که پیشنهاد ما برای شما این میباشد. که برای مصرف جویس بهتر است از کویل های سری ار پی ام 2 استفاده کنید و برای سالت از ار پی ام. کویل های سری ار پی ام 2 از ار پی ام بزرگ تر میباشد و به همین دلیل واتیج و خروجی بیشتری برای شما دارد. که برای استفاده ی ویپ در واتیج بالا بسیار مناسب میباشد. کویل های ار پی ام نیز به خاطر داشتن راه هوای کمتر میتواند در زمان مصرف سالت گلوی شما را کمتر اذیت کند.

یک صفحه نمایش سیاه سفید 0.96 در کنار دستگاه نظر شما را جلب میکند. از این صفحه نمایش شما میتوانید به اطلاعاتی مانند میزان شارژ،قدرت خروجی ، تعداد کام و مقدار مقاومت کویل دسترسی داشته باشید و با توجه به استفاده ی خود با استفاده از دو دکمه ی پایین صفحه نمایش وات و خروجی قدرت را تنظیم کنید.

 

تجربه ی کار با نورد 4

من از نسخه ی چرمی دستگاه استفاده کردم. یک پادماد قدرتمند با کیفیت ساخت بالا. این را زمانی که دستگاه را دردست میگیرید متوجه خواهید شد. اولین جایی نورد 4 بنده را شگفت زده کرد، جایی بود که اولین کام را از او گرفتم قدرت نسبتا خوب تولید حجم بخار عالی و از همه مهم تر طعم رسانی بسیار بالاکه در رده ی قیمتی خود و دستگاه های مشابه تجربه نکرده بودم. باطری خوب بود البته برای مصرف سالت نگهداری باطری بسیار بالا بود و باتوجه به ظرفیت بالای باطری ان طبیعی است.  در مجموع یک پادماد ایده ال برای هر نوع استفاده و سلیقه ای و این بهخاطر تولید در طرح و رنگ های مختلف میباشد. کویل و کارتریج ان را نیز از هر ویپ شاپی به راحتی میتوانید تهیه کنید. اما باگ بزرگ نورد 4 ریزش شدید جویس ان میباشد. در 4 سال سابقه ی فروشی که دارم 90 درصد دوستانی که وارد دنیای ویپ میشوند و هنوز از نگهداری صحیح ویپ اطلاعی ندارند به این مشکل برخورد خواهند کرد. اما برند اسموک باتوجه به بالابودن طعم رسانی ریزش جویس شدیدی دارد و شاید برای برخی از دوستان ازار دهنده باشد. نکته ی بعدی در برند اسموک و دستگاه نورد حساسیت بالای قسمت شارژ دستگاه میباشد. یعنی کوچک ترین فشار میتواند موجب سوختن ایسی شارژ و در نهایت خرابی دستگاهتان شود. فشار یعنی استفاده از شارژر نامناسب یا استفاده از شارژر فندکی خودرو و یا حتی گرمای شدید و ضربه ی ناگهانی. در مجموع پادماد نورد 4 یک دستگاه قدرتمند ، زیبا ، دارای طعم رسانی فوق العاده اما حساس میباشد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ