تعمیرات ویپ و پادسیستم

ویپ تلیما سولو لاست ویپ نقد و بررسی

ویپ تلیما سولو لاست ویپ نقد و بررسی

موضوع: تلیما سولو

این بار با یکی از زیباترین و و پر طرفدار ترین ویپ میان رده ی لاست ویپ تلیما سولو. این دستگاه تک باطری و خوشدست با طراحی بدنه ی کاملا فلزی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و نکته ی مثبت این مدل نسبت به میان رده های بازار، قیمت مناسب و ارزش خرید بالای ان میباشد. تلیما سولو به جرعت یکی از قدرتمند ترین چیپست های بازار را دارد که به این دلیل خروجی دقیق و با کیفیتی را در اختیار شما قرار میدهد. این مدل بعد از ورود به بازار ایران توانست طرفدار های زیادی را جذب کند. و این به علت امکانات زیاد و طراحی منحصر به فرد ان است. در این قسمت از مجله ی کلینیک ویپ قرار است این ویپ دوستداشتنی را مورد نقد و بررسی کامل و جامع قرار دهیم.

سر فصل ها

بررسی طراحی تلیما سولو

بررسی طراحی تلیما سولو

یک دستگاه استوانه ای شکل با گوشه های مورب که زمانی که در دست گرفته میشود هیچ گونه حس بدی منتقل نمیکند. تلیما سولو با ارتفاع 9.75 سانتی متری   و بدنه ی فلزی تنها 150 گرم وزن دارد. متریال ساخت این ویپ تماما از فلز است بخش داخلی ان که باطری  در این قسمت قرار میگیرد از جنس پلاستیک فشرده است که زمان ویپینگ شما با ان هیچ تماسی ندارید. درب باطری  این دستگاه که تمام پشت دستگاه را در بر میگیرد به صورت مگنتی طراحی شده. که یک عدد باطری سایز 18650 یا 21700 را پشتیبانی میکند. درب باطری تلیما سولو نیز از ترکیب فلز روی و چرم مصنوعی میباشد.چرم مصنوعی درب باطری به طرح فیبرکربن میباشد که زیبایی دستگاه را در رنگ بندی های مختلف دو چندان کرده.

 

علاوه بر ان در دوسمت کناری دستگاه دو عدد برچسب با کیفیت با نوشته ی (lost vape)  و در جهت مخالف (thelema solo )  دیده میشود.رو ی دستگاه تلیما سولو چهار عدد دکنه برای اعمال دستورات وجود دارد. بزرگترین دکمه که دکمه ی فایر نام دارد. و با 5 بار فشردن ان تلیما سولو خاموش و روشن میشود. و برای کام گرفتن نیز از همین دکمه که در بالای دستگاه میباشد باید استفاده کنیم. برای تغییراتی مانند تنظیم وات، مود های خروجی و … باید از سه دکمه ی پایین صفحه نمایش استفاده کنیم دو عدد دکمه برای کم و زیاد کردن وجود دارد. و دکمه ی وسط این دو برای تایید کردن و انتخاب گزینه ی مورد نیاز استفاد میشود. تلیما در رنگ بندی  مختلف و زیبا ساخته شده که انتخاب را در زمان خرید سخت کند.

بررسی فنی تلیما سولو

چیپست قدرتمند کوئست قلب تپنده ی تلیما سولو که قدرت خروجی معادل 100 وات را برای استفاده در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر قدرت مود ها و یا هالت های ویپینگ مختلفی مانند پاور (wattage)وی پی سی(VPC) بای پس(BYPASS) تی سی(TC) و ولتاژ (VOLTAGE) را با دقت بسیار بالایی در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این ها برد الکتریکی تلیما با مدار های محافظتی مانند اتصال کوتاه، دمای بیش از حد، باطری ضعیف به خوبی در برابر اسیب های احتمالی محافظت میشود. کات اف یا قطع کن تلیما سولو 10 ثانیه در نظر گرفته شده که در زمان فشرده شدن احتمالی دکمه فایر بعد از گذشت 10 ثانیه به صورت اتوماتیک جریان برق را از برد الکتریکی قطع میکند. این قطع کردن میتواند از اسیب دیدن باطری و دیگر اجزاء برد جلوگیری میکند.

منبع تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز این ویپ از یک باطری سایز 18650 یا 21700 تامین میشود که باید جداگانه تهیه شود. در جعبه ی تلیما سولو یک عدد تبدیل 21700 به 18650 وجود دارد که با استفاده از ان میتوانید از باطری های 18650 نیز استفاده کنید.  این باتری با یک درگاه شارژ تایپ سی که بر روی بدنه ی دستگاه قرار دارد شارژ میشود. تلیما سولو دارای یک صفحه نمایش 0.96 اینچی دارد. این صفحه نمایش رنگی اطلاعاتی مانند میزان شارژ، قدرت و میزان پاف گرفته شده از دستگاه را به نمایش کاربر در میآورد. یکی از خصوصیات خوب این دستگاه که به خاطر وجود چیپست قدرتمند کوئست میباشد. این است که کیفیت کام دهی شما از دستگاه تا جایی که سطح انرژی باطری کم میشود حفظ خواهد شد و مانند دیگر دستگاه ها با پایین امدن میزان شارژ کیفیت خروجی و کام دهی افت نمیکند.

خوبی دیگر تلیما سولو کانکتور اتومایزر ان است. تلیما دارای یک کانکتور پیچی یا همان 510 میباشد. این کانکتور اجازه ی استفاده از هر اتومایزری را به شما میدهد. برای ارتقاء تلیما سولو شما میتوانید از اتومایزر های سطح بالا و یا مکانیکال استفاده کنید که بر مقاله ی انواع اتومایزر یه صورت کامل توضیح دادیم که برای بالابردن حجم بخار یا حجم طعم رسانی چه اتومایزری باید تهیه کنید.

بررسی اتومایزر UB PRO

اتومایزر فابریک تلیما سولو یا همان اتومایزر LOST VAPE UB PRO   از دو بخش کارتریج یا همان مخزن و کپ یا قسمت پیچی پایین تشکیل شده. مخزن 5 میلی این اتومایزر به صورت پیچی با کپ اتصال برقرار میکند. این اتومایزر 5 میلی از سری کویل های یوبی پرو پشتیبانی میکند که یکی از جدید ترین تکنولوژی های ساخت کویل در ساخت ان به کار گرفته شده. علاوه بر حالت پاور که باید اکثر کویل های ساب اهم را روی این مود باید استفاده کنید. کویل های یوبی پرو را میتوان روی مود یا حالت دما نیز استفاده کنید. بازه ی دمایی مناسب هر کویل را روی بدنه ی ان میتوان مشاهده و استفاده کرد.

 

بررسی اتومایزر UB PRO

قطر اتومایزر یوبی پرو 30 میلی متر میباشد که در دسته ی اتومایزر های بزرگ قرار میگیرد. این یعنی در دستگاه تلیما سولو شما میتوانید بزرگ ترین اتومایزر های بازار را نیز به راحتی استفاده کنید.  اتصال این اتومایزر از طریق کانکتور 510 انجام میشود. دریچه ی قابل تنظیم یو بی پرو از نوع سه تیکه طراحی شده.

تجربه ی استفاده از تلیما سولو

یک دستگاه ویپ تک کاره ی شیک، پرقدرت و عالی میباشد. ظاهر بسیار سنگین و زیبایی دارد. برای استفاده ی حرفه ای و برای استفاده از انواع اتومایزر مکانیکال مناسب است. و خروجی خوبی میدهد. در کل بین چیپست های میان رده بعد از چیپست های برند اسموک انتخاب بنده سری چیپ های کوئست به خاطر خروجی فوق العاده ان است. شارژ دهی  فوق العاده و رابط کاربری ساده و دل نشینی دارد. فشردن دکنه های ان نیز حس خوبی را منتقل میکند. تلیما سولو دستگاه نسبتا سنگینی است (نه به اندازه ی ویپ های دو باطری) سنگین بودن ان برای بنده مشکلی نداشت و دل نشین بود.  به نظر بنده باگ این ویپ اتومایزر ان است. اتومایزر یو بی پرو طعم رسانی فوق العاده ای دارد و به خاطر کویل های سری یو بی پرو بازه وات استفاده ی زیادی دارد. اما ریزش این اتومایزر میتواند برای افرادی که به تازگی با ویپ اشنا شده اند اذیت کننده باشد. در صورتی که بتوانید ریزش دستگاه را کنترل کنید. تلیما سولو یک ویپ بسیار خوبی میباشد. علاوه بر کیفیت ساخت خوب و قابلیت های فراوان  نسبت به باقی ویپ ها در رده ی قیمتی خود ارزش خرید بالایی دارد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ