تعمیرات ویپ و پادسیستم

ایجیس بوست گیک ویپ

ایجیس بوست گیک ویپ نقد و بررسی

موضوع : ایجیس بوست گیک ویپ

بررسی پرفروش ترین ویپاد ایران. ایجیس بوست گیک ویپ از بزرگ ترین برند تولید کننده ی ویپ دنیا. با کیفیت ساخت فوق العاده و کارایی بسیار بالا.به جرعت تمام ویپر هاحداقل یک بار اسم این دستگاه دوکاره را شنیده اند. یکی از اولین دستگاه  ویپینگ ضد ضربه و ضد اب. این برند به خاطر تولید دستگاه های مقاوم با استاندارد های مقاومتی در برابر ضربه و اب خوردگی توانسته جایگاه خوبی در بین ویپر ها پیدا کرده. همچنین مدل ایجیس بوست که چندین سال متوالی  تولید شده که حتی با تولید مدل های بروز شده تر گیک ویپ دست از تولید این مدل بر نداشته. و همین نشانه ی محبوبیت این دستگاه فوق العاده میباشد. در این بخش از کلینیک ویپ قرار است این مدل پر طرفدار را مورد نقد و بررسی کامل قرار دهیم.

طراحی ایجیس بوست گیک ویپ

یک دستگاه دوکاره ی فوق العاده زیبا با ابعاد متناسب و طراحی فکر شده که زمان استفاده هیج گونه حس بدی منتقل نمیکند. حتی زمان در دست گرفتن ان به خوبی در کف دست شما مینشیند که این به خاطر طراحی ارگونومی پشت ایجیس بوست گیک ویپ میباشد که دقیقا قالب کف دست شما ساخته شده . که با یک لایه چرم زیبا و با کیفیت طراحی شده چرم ها در رنگ بندی های مختلف که زیبایی این پادماد را دوبرابر کرده. یک قاب فلزی که از بالای دستگاه شروع شده و تا پشت دستگاه کشیده شده نیز وجود دارد که تفاوت رنگ بندی این محصول در رنگ این قطعه ی فلزی میباشد.

بررسی طراحی طراحی ایجیس بوست گیک ویپ

رنگ بعضی از این مدل ازجنس مات بوده و بعضی براق که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد. روی دستگاه اولین چیزی که نظر شما را جلب میکند، صفحه نمایش 0.42 اینچی  میباشد که با ابعاد کوچک ان اطلاعات خوبی را به نمایش در میآورد. بالای صفحه نمایش ایجیس بوست گیک ویپ یک عدد دکمه ی زیبا وجود دارد که عمل فایر را در این دستگاه دوکاره انجام میدهد. پایین صفحه نمایش دستگاه دو عدد دکمه طراحی شده است که برای اعمال تنظیمات مختلف وجود دارد. کنار دستگاه یک عدد در پوش سیلیکونی وجود دارد که با برداشتن ان به درگاه شارژ دسترسی خواهید داشت. ابعاد دستگاه بوست با ارتفاع 10.6 سانتی متر  که حتی از یک خودکار نیز کوچک تر است باعث شده برای جابجایی ، شخص استفاده کننده هیچ مشکلی نداشته باشد و حتی با وزن 120 گرمی برای گزاشتن ان در جیب با هیچ مشکلی روبه رو نخواهد شد. این پادماد با ترکیب فلز و چرم و سیلیکون یک اثر هنری مقاوم با کیفیت ساخت بالا به وجود اورده. ایجیس بوست گیک ویپ توانسته در برابر نفوذ رطوبت و ضربه های عادی مانند افتادن از دست مقاومت خوبی از خود نشان دهد. رنگبندی بسیار زیبا و زیاد این مدل میتواند شما را در هنگام انتخاب به چالش میکشاند.

ایجیس بوست لاکچری گیک ویپ

GEEKVAPE AEGIS BOOST LUXURY
ایجیس بوست گیک ویپ لاکچری ادیشن

اولین بار این پادماد 40 واتی با نام ایجیس بوست وارد بازار ایران شد و به خاطر استقبال زیاد ویپر ها که به خاطر ظاهر جذاب و کیفیت بالای این دستگاه بود روبه رو شد. با گذشت چند سال گیک ویپ یک تغییر جزعی در طراحی این دستگاه داد که بعد ها نام ایجیس بوست را به ایجیس بوست لاکچری یا ال ای تغییر داد. تنها اختلاف این دو مدل در رنگ بندی و اقلام داخل جعبه ی ان میباشد. در زمان حال دستگاه ایجیس بوست به نام بوست لاکچری تغییر کرد در باکس این پادماد 5 عدد کویل اضافه که 3 عدد ان برای مصرف جویس و 2 عدد برای مصرف سالت میباشد. دیگر اقلام جعبه یک عدد جاکلیدی با طرح گیک ویپ نیز میتوان اشاره کرد. در کل این دو مدل به غیر از رنگ بندی و اقلام داخل جعبه هیچ تفاوتی وجود ندارد دقیقا همان مشخصات فنی و ابعاد و وزن در بدنه ای زیبا تر .

بررسی فنی ایجیس بوست گیک ویپ

گیک ویپ به راستی بزرگ ترین برند تولید کننده ی ویپ در دنیا است. چیپست های با کیفیت و با دقت مانند سری (AS) که با این نام نیز تولید شده. که برای اجیس بوست نیز اینگونه میباشد. که این چیپست قدرتمند با ترکیب باتری لیتیوم یونی 1500 میلی امپری خروجی بسیار خوب و بهینه ای دارد. همچنین این باطری قدرتمند برای استفاده ی سالت نیکوتین میتواند تا 48 ساعت خروجی باکیفیت برای شخص استفاده کننده داشته باشد که شما را از دردسر های تمام شدن باطری نجات میدهد. این باطری قدرتمند به وسیله ی درگاه شارژ میکرو یو اس بی که در کنار دستگاه قرار گرفته شارژ میشود. قدرت ایجیس بوست گیک ویپ معادل 40 وات است که برای استفاده ی سالت نیکوتین خروجی بسیار قابل قبولی دارد. و برای استفاده ی متوسط جویس یا ویپ نیز بسیار مناسب است. این چیپست قدرتمند علاوه بر خروجی بسیار عالی مدار های محافظتی بسیار کاربردی نیز دارد. مدار هایی مانند حفاظت از دمای بالا ، محافظت از اتصال کوتاه و … که برای طول عمر دستگاه بسیار مناسب میباشد. ایجیس بوست گیک ویپ یک دستگاه دوکاره میباشد. یعنی از کویل هایی پشتیبانی میکند که با زه مقاومتی بسیار زیادی دارد. کویل های سری بی گیک ویپ(B series coil)    با میزان مقاومت های مختلف و بازه وات بسیار زیاد قابلیت پشتیبانی از هر جویسی با هر دوز نیکوتینی را دارد که به این علت بوست در دسته ی پادماد  ها قرار میگیرد.

کویل و کارتریج ایجیس بوست

کویل هایی با میزان مقاومت (0.2 و 0.3 و 0.4) که برای استفاده ی جویس از بازه وات 25 وات تا 58 وات که برای تولید بخار با توجه به تکنولوژی مش کویل بسیار مناسب میباشد. همچنین کویل های سری بی با مقاومت (0.6 و 1.2 ) که برای مصرف سالت نیکوتین تولید شده نیز قابلیت استفاده ی دوز های مختلف سالت نیکوتین را دارند.جنس کویل های این سری از آلیاژ کنتال میباشد که با برش مش توانسته طعم رسانی بسیار بالایی داشته باشد. کارتریج ایجیس بوست گیک ویپ کارتریج اختصاصی است مخزنی با ظرفیت 3.7 میلی متر ازجنس پلاستیک باکیفیت است که یکی از قابلیت های این کارتریج میتوان به درب پوش ان اشاره کرد . نوع اتصال این مخزن با بدنه ی ایجیس بوست به صورت فشاری است یعنی با یک پین بر روی دستگاه سفت میشود.

کویل و کارتریج ایجیس بوست گیک ویپ

ایجیس بوست پلاس

تفاوت ایجیس بوست پلاس و ایجیس بوست گیک ویپ

نسخه ی به روز شده ی ایجیس بوست گیک ویپ با تغییرات جزعی. تفاوت این مدل یعنی بوست پلاس و بوست  در قسمت باطری و صفحه نمایش  و در بخش طراحی ابعاد بزرگ تر ، دیده میشود. در این مدل ارتفاع  از 10.6 به 11.5 افزایش یافته. به طور کلی شکل ظاهری تغییر خاصی نکرده. باطری بوست پلاس دیگر داخلی نیست و از یک باطری سایز 18650 خارجی پشتیبانی میکند. که به این دلیل قدرت بیشتری از بوست معمولی دارد. قدرت اسمی این مدل همان 40 وات است. بوست پلاس نسبت به ایجیس بوست گیک ویپ در بخش تولید بخار قدرت بیشتری دارد و این به خاطر همان باطری خارجی  میباشد. صفحه نمایش این مدل نیز متفاوت است. یعنی بوست پلاس دارای صفحه نمایش 0.96 اینچی تمام رنگی است که میتوانید از تم های زیبای ان استفاده کنید.

تجربه ی کار با ایجیس بوست گیک ویپ

ظاهری زیبا با کیفیت و قدرت خوب. میتوان این دستگاه را یک ویپ صنعتی خواند زیرا طراحی ضد ضربه و ضد اب موجب شده عمر ایجیس بوست بالا برود و حتی به راحتی از اسیب های معمول دستگاه های دیگر در امان باشد. ال سی دی کوچک و کار امد این پادماد نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار قرار میدهد. نکته ی جالب بوست باطری بسیار خوب ان است که برای استفاده ی سالت نیکئتین به راحتی دو روز جواب میدهد. غیر از این موارد ایجیس بوست بسیار خوش ساخت است یعنی متریال خوب ، طراحی زیبا و خوش دست میباشد. قابلیت ضد ضربه و ضد اب بودن ان نیز باعث شده در زمان خرید ارزش خرید بالایی داشته باشد اما نکته ای که قابل توجه است. ایجیس بوست گیک ویپ ضد اب است یعنی در برابر برخورد رطوبت و کمی اب مقاوم است در صورتی که در برابر ریزش جویس و نفوز ان به برد الکتریکی کوچک ترین مقاومتی ندارد و میتواند در صورت ریزش جویس و عدم رعایت نظافت امکان خرابی ویپ وجود دارد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ

2 پاسخ

  1. وسیله وجایگزین خوبیه من تونستم بعد ۴۰سال روزی دوبسته سیگار میکشیدم وچندماهه سیگار رو کنار گذاشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *