لوکس ایکس ار ویپرسو

نقد و برسی ویپرسو لوکس ایکس ار مکس

پاد ماد جذاب و جدید برند ویپرسو مدل لوکس ایکس ار این پاد ماد جدید از این برند قدرتمند با طراحی متفاوت که به تازگی روانه ی بازار جهانی شده توانسته توجه بسیاری از ویپر ها را جلب کرده است. دستگاهی که در اولین برخورد با این پاد ماد خیره ی طراحی آن میشوید. امروز در این مقاله قرار است به نقد و برسی جامع و کامل این دستگاه بپردازینم.

طراحی لوکس ایکس ار مکس

نقد ظاهری ایکس ار مکس

حتی با دیدن عکس این دستگاه هم متوجه طراحی عالی وخیره کننده ی مهندسان ویپرسو خواهید شد. طراحی شیشه ای و شفاف که میتوانید برد الکتریکی و باطری دستگاه را ببینید. البته باطری درون یک کاور پلاستیکی در پشت دستگاه قرار دارد که این کاور باطری با نوشته ی LUXS به زیبایی دستگاه افزوده.

بدنه ی دستگاه ساخته شده ازترکیب پلاستیک شفاف با حاشیه ها و کانکتور پلاستیکی بسیار با کیفیت و مستحکم میباشد که ترکیب این دو حالت باعث خلق اثر هنری به نام لوکس ایکس ار مکس شده.

ابعاد این دستگاه دوست داشتنی به طوری طراحی شده که به راحتی در دست جا شود و همچنین برای جابجایی بتوانید ان را به راحتی در جیب خود قرار دهید ابعاد دستگاه کوکس ایکس ار با ارتفاع 106 میلی متر در عرض 32 میلیمتر و پهنای 26 میلی متر میباشد.

زمان استفاده از دستگاه یک نمایشگر تقریبا نیم اینچی  روی بدنه ی دستگاه کار شده که این دستگاه پاد ماد را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کرده که از طریق این ال سی دی به اطلاعات خوب دسترسی خواهید داشت.

همچنین در دور این نمایشگر یک خط با نور ار جی بی با افکت های بسیار زیبا چشمان شما را نوازش خواهد کرد.

هرچقدر از طراحی این دستگاه برایتان بگویم باز نمیتوان در حالت متن ان را به شما عزیزان منتقل کنم . اما ایا این دستگاه زیبا و از

این دستگاه در رنگبندی بسیار زیبایی تولید میشود که زیبایی دستگاه را بیشتر کرده است

 نظر طراحی قوی ، مشخصات قنی قدرت مندی هم دارد؟

برسی مشخصات فنی لوکس ایکس ار

برسی لوکس ایکس ار

قلب تپنده ی اکسون (AXON chip) خروجی 80 واتی را به دستگاه لوکس ایکس ار میدهد. که این قدرت برای پاد مادی با این ابعاد کوچک قدرت بسیار خوبی به حساب میاید. در کنار چیپ انحصاری ویپرسو این برند یک تکنولوژی جدید به نام گرمایش کورکس (corex) را در این دستگاه استفاده کرده که با گرمایش یک نواخت کویل طعم رسانی بالا تر و تفکیک طعمی دقیق تری را به همراه دار وراندمان عمر کویل به گفته ی خود برند 50 درصد بالاتر رفته.

دستگاه های پاد ماد 80 وات در رده ی لوکس ایکس ار زیاد دیده میشود مانند دستگاه های برند ووپو و اسموک اما چه چیزی این دستگاه کوچک 80 واتی را به یک دستگاه قدرت مند تبدیل کرده است؟ باطری 2800 میلی امپر! این باطری قدرتمند در این ابعاد کم فقط از مهندسین با تجربه ی ویپر سو بر می اید. با چگالی بیشتر از نسل های قبلی خود عمر مفید باطری را توانسته اند تا 40 درصد بالا ببرند. این باطری قدرتمند توسط درگاه ورودی شارژ تایپ سی شارژ میشود که اداپتور 5 ولت با خروجی 2 امپر برای شارژ این دستگاه توصیه میشود.

دستگاه های ویپرسو همیشه هوشمند بودند. دستگاه لوکس ایکس ار با تشخیص اتوماتیک بازه ی مناسب کویل از سوختن کویل در واتیج بالا جلوگیری میکند.

این دستگاه دارای اهرمی برای تنظیم ورودی هوا به کویل دستگاه است که شما هر دو حالت ام تی ال و دی تی ال را میتوانید در دستگاه تجربه کنید.

نمایشگر لوکس ایکس ار با نمایش میزان شارژ به صورت درصد و واتیج قابل تنظیم و همچنین سیستم شمارش پاف میتواند اطلاعات خوبی را به شما کاربران عزیز منتقل میکند.

رابط کاربری لوکس ایکس ار

طراحی جذاب، برد الکتریکی هوشمند و قوی ، حال رابط کاربری بسیار ساده وجذاب این دستگاه را تکمیل میکند.

اول از همه سیستم کام دهی این دستگاه با صورت دستی میباشد یعنی برای کام گرفتن از دستگاه باید دستور فایر را با فشردن دکمه به دستگاه منتقل کنید.

بر روی بدنه ی دستگاه یک دکمه نسبتا بزرگ الکتریکی (مکانیکی الکترونیکی) و دو دکمه ی لمسی دیده میشود که تمام تنظیمات با این دکمه ها انجام میشود.

دکمه ی پاور که همان دکمه ی بالای دستگاه میباشد کار های مهمی انجام میدهد و فرمان های ان به شکل زیر است.

خاموش و روشن کردن : 5 بار فشردن پشت سر هم

برای ورود به بخش تنظیم وات: 3 بار فشردن پشت سر هم

برای ورود به منو: 4 بار فشردن پشت سر هم

و نگه داشتن یک بار هم عمل فایر را انجام میدهد.

 

دستگاه را میتوانید در بازه ی 5 تا 80 وات تنظیم کنید. برای این کار 3 بار دکمه را میزنید و بعد از ان با دکمه های لمسی وات را بالا و پایین میبرید.

در مجموع رابط کاربری دستگاه لوکس ایکس ار مکس بسیار راحت است.

این دستگاه از خوانواده ی لوکس ایکس برند ویپرسو است که مدل های دیگری دارد که قابلیت های مختلفی دارند.

تجربه ی کار با دستگاه لوکس ایکس ار مکس

در زمان استفاده از دستگاه، اولین چیزی که توجه بنده را جلب کرد طراحی ان است طراحی بسیار عالی. بعد از ان باطری قدرتمند ان با توجه به استفاده ی زیاد بنده از دستگاه پاد و ویپ خیلی خروجی خوبی داد. طعم رسانی دستگاه بسیار نرم و خوب بود. اما نباید از این دستگاه انتظار ویپ حرفه ای داشت. طعم رسانی خوب نه به اندازه ی ویپ های خوب اما پاد سیستم خیلی خوبی بود و قدرت بالایی نیز دارد. با یک بار شارژ این دستگاه به راحتی 3 روز حروجی شارژ داشت. و در شب بسیار ظاهر خوبی دستگاه به خود میگیرد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پاد سیستم همراه با ضمانت

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ