تعمیرات ویپ و پادسیستم

نقد و برسی ارگاس پی وان و آرگاس پی 2

ارگاس پی وان و آرگاس پی 2 نقد وبرسی

آرگاس پی 1 و ارگاس پی 2

ارگاس پی وان پاد سیستم لوکس و زیبا از برند قدیمی و قدرتمند ووپوو. گزینه ای لوکس،زیبا،پرقدرت و بهینه برای انتخاب و خرید.مورد استفاده برای مصرف ام تی ال و سالت نیکوتین. کیفیت ساخت فوق العاده خوب. همراه با باطری پرقدرت.که با کیفیت ساخت بالا و ظاهری متفاوت میتواند گزینه ی بسیار خوبی برای خرید باشد. امروز در این مقاله از کلینیک ویپ قرار است ارگاس پی وان و آرگاس پی 2 که به تازگی معرفی شده را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

برسی ظاهر ارگاس پی وان و آرگاس پی 2

طراحی ارگاس پی وان

یک اثر هنری با ترکیب فلز و پلاستیک شفاف و باکیفیت، ترکیب رنگی فوق العاده زیبا، بدنه به شکل مربع با لبه های گرد و زیبا تمام این ها در کنار هم میشود آرگاس پی وان. که به جرعت یکی از بهترین طراحی های دنیای ویپینگ است. ارتفاع پی وان تنها 74 میلی متر است که با طراحی مربعی هم در زمان استفاده حس خوبی را منتقل میکند و هم در زمان جابه جایی و به علت اینکه هیچ دکمه ای در بدنه طراحی نشده به راحتی و بدون هیچ مشکلی میتوانید آن را در جیب خود قرار دهید.

این دستگاه با زیبایی خیره کننده و طراحی نواورانه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده که حتی در عکس های ان هم میتوان متوجه هنر طراحان برند ووپو شد.همچنین ارگس پی وان دارای محلی برای متصل شدن بند گردن اویرز میباشد. کا این گیره که در بالای دستگاه طراحی شده با یک میله ی پلاستیکی به داخل برد الکتریکی کشیده شده که از محل شفاف روی بدنه کاملا مشخص است.

علاوه بر ان این دستگاه مجهز به 4 ال ای دی که با ظرافت بالا درون محفظه ی شیشه ای به زیبایی کار شده که کار این ال ای دی ها نشان دادن وضعیت کام گیری و میزان شارژ باطری است.

چیزی که در طراحی ارگاس پی وان توجه شخص بنده را به خود جلب کرد. طراحی و ترکیب رنگی این دستگاه با رنگ طلایی میباشد. رنگ پیچ ها و فلز کانکتور بند و از همه مهم تر نوشته ی ارگاس(argus) همه به رنگ طلایی براق طراحی شده.

ابعاد این دستگاه بسیار دل نشین است به طوری که ارتفاع ان تنها 7.5 سانتی متر است و این به این نشانه است که به راحتی در دست و حتی در جییب جا میشود البته قابلیت اتصال بند استفاده از دستگاه را بسیار راحت تر کرده.

طراحی ارگاس پی 2

بعد از معرفی و عرضه ی آرگاس پی وان در سال 2023 و موفق بودن آن در بازار، این بار برند ووپوو دستگاه جدیدی را روانه ی بازار کرد و دقیقا با همان بدنه اما تغییرات جزعی در طراحی. اگر از دور نگاه کنید شاید در نگاه اول متوجه تغییرات این مدل در ظاهر نشوید. ارگاس پی 2  از نظر ارتفاع و ابعاد تغییر خاصی نکرده و فقط یک میلی متر بزرگ تر از مدل قبلی شده. به غیر از ابعاد شما یک صفحه نمایش در محفظه ی شیشه ای مشاهده میشود که علاوه بر زیبایی کارایی بسیار خوبی در کنترل خروجی و قدرت دستگاه دارد.زیر این صفحه نمایش 5 عدد ال ای دی دیده میشود که زمان کام گرفتن زیبایی دستگاه را دوچندان میکنند.

در مدل ارگاس پی وان جای بند به صورت میله ای در بالای دستگاه دیده میشود. اما در ارگاس پی 2 جای بند به لبه ی کناری دستگاه منتقل شده و بند از طریق ان به دستگاه متصل میشود. علاوه بر ان در بالای این پاد ماد یک دکمه طراحی شده که تمام کار ها و اعمال دستور ها توسط این دکمه انجام میشود.

برسی فنی ارگاس پی وان و ارگاس پی 2

مشخصات فنی ارگاس پی وان

این دستگاه 71 گرمی دارای باطری 800 میلی امپری است که توسط درگاه شارژ تایپ سی شارژ میشود. که به این معنا است که به راحتی میتواند بیشتر از 24 ساعت با هر بار شارژ مورد استفاده قرار گیرد. چیپست قدرتمند جن(GENE chip)  قدرت 20 واتی را به ارگاس پی وان داده که قدرت بسیار خوبی برای یک پاد سیستم به شمار میاید. چیپ قدرتمند آرگاس با بهینه سازی مصرف انرژی و قابلیت فست شارژی موجب این شده که تمام کسانی که این دستگاه را دارند از دردسر های شارژ و تمام شدن باطری به دور باشند. به گفته ی خود برند ارگاس پی وان تنها در 12 دقیقه از 0 تا 80 درصد شارژ میشود. و تنها با 5 دقیقه شارژ تا 2 ساعت امکان ویپینگ را برای شما فراهم میکند. این در صورتی است که صفر تا صد شارژ باتری 800 میلی امپری این پاد سیستم تنها در 18 دقیقه فول شارژ میشود.

کام دهی دستگاه کاملا اتوماتیک است که این عمل با یک سنسور حساس به مکش که بر روی برد الکتریکی طراحی شده انجام میشود. علاوه بر این دریچه ی تنظیم هوایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده موجب ارتباط گیری بیشتر افراد سیگاری با دستگاه شده است زیرا به خوبی میتوانید میزان ورودی هوا را کنترل کنید.

مشخصات فنی ارگاس پی 2

همانطور که گفته شد پی 2 که با تازگی معرفی و عرضه شده یک دستگاه دوکاره است و این به لطف چیپست قدرتمند ووپوو میباشد که قدرتی معادل 30 وات را در اختیار شما قرار میدهد. و به وسیله ی دکمه ای که در بالای دستگاه طراحی شده میتوانید دستورات مختلف را بر دستگاه اعمال کنید. که با توجه به ظاهر و طراحی یکی از زیباترین و کوچک ترین پادماد ها را در پیش رو خواهیم داشت.

اکثر پادماد ها طوری هستند که یا ویپ خوبی هستند یا پادسیستم خوب. اما ارگاس پی 2 هم توانایی ویپ بودن را دارد و هم هرانچه برای داشتن یک پادسیستم خوب نیاز هست را دارد. مثلا باطری 1100 میلی آمپری که نسبت به آرگاس پی وان 300 میلی آمپر افزایش داشته و به خوبی انرژی الکتریکی دستگاه را در طول شبانه روز تامین میکند.

این پادماد زیبا با سبک طراحی متفاوت دارای دریچه ی تنظیم هوا هست که به خوبی اجازه ی کنترل جریان هوای ورودی به دستگاه را به شخص استفاده کننده میدهد. سیستم کامدهی کاملا اتوماتیک است به طوری که نیازی نباشد برای کامگیری دکمه ای را فشار دهید.

 

رابط کاربری ارگاس پی وان و ارگاس پی 2

استفاده از دستگاه ارگاس پی وان بسیار ساده طراحی شده که حس سیگار را به شما منتقل کند. کام گیری از این دستگاه فقط با مکش انجام میشود و دکمه ای روی بدنه ی دستگاه دیده نمیشود.

اهرمی در کناره ی دستگاه بالای پورت شارژ وجود دارد که برای کنترل ورودی هوا به کارتریج میباشد.

تجربه ی کار با ارگاس پی وان و ارگاس پی 2

در ابتدا درزمان دردست گرفتن ارگاس پی وان محو زیبایی ان شدم.دستگاه بسیار خوش دست،با توجه به اینکه دستگاه کویل و کارتری 0.7 تا 1.2 دارد تمام نیکوتین ها را ساپورت میکند. کام دهی بسیار نرم و دل نشین طعم رسانی عالی همه چیز شیک مدرن و خوب. باطری دستگاه بسیار دوام خوبی دارد برای شخص بنده 2 روز شارژ نگه میدارد. دستگاه ارگاس پاد بسیار حساس به ریزش جویس میباشد زیرا در صورت لیک امکان اسیب و خرابی دستگاه وجود دارد. ارگاس پی وان دستگاه لوکسی میباشد بهتر است طوری نگه داری شود که ضربه ی محکم و در معرض اب خوردگی قرار نگیرد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم همراه با ضمانت.

نوشته شده در اکادمی کلینیک ویپ