آرمور مکس و اس
امتیاز از 10 = 8.4

آرمور مکس و اس نقد و بررسی

vaporessoarmour max/s review

ویپرسو یکی از قدیمی ترین و میتوان گفت بهترین تولید کننده ی دستگاه های ویپینگ است.که تمام دستگاه های این مدل از کیفیت ساخت و قدرت بسیار خوبی برخوردار میباشد.
تکنولوژی طراحی متفاوت و ارگونومی متناسب با زندگی روز مره از خصوصیات محصولات این برند میباشد. در بین دستگاه هایی که ویپرسو تولید کرده میتوان پادسیستم و همچنین پادماد های بسیار خوبی را مشاهده کرد مانند سواگ پی ایکس ۸۰ . اما ویپ های این برند نیز بسیار عالی و پرقدرت میباشد از پرطرفدار ترین لاین ویپ های این برند میتوان به لاین لوکس با دستگاه هایی مانند لوکس اس و لوکس ۲ معرفی کرد که طراحی بسیار زیبای این دو دستگاه در کنار چیپست قدرتمند توانست طرفدار های زیادی را به خود جلب کند. امسال ویپرسو لاین جدیدی در بخش تولید ویپ معرفی کرد با نام آرمور(ARMOUR) که بر خلاف دستگاه های لوکس از اون ظرافت طراحی در این لاین اثری دیده نمیشود. این لاین با دو دستگاه آرمور اس (ARMOUR S) و آرمور مکس(ARMOUR MAX )به بازار آمد. و همانطور که پیشبینی میشد مورد توجه بسیاری از ویپر ها قرار گرفت امروز در این مقاله قرار است این دو دستگاه یعنی آرمور مکس و اس را مورد نقد و بررسی هم از نظر طراحی و هم در بخش فنی و کارکرد مورد نقد و بررسی کامل و جامع قرار دهیم.

سر فصل ها

آرمور مکس و اس طراحی

ویپرسو در چند سال گذشته همیشه ویپ های زیبا و لوکس تولید کرده. اولین بار که متوجه معرفی دو دستگاه آرمور شدم انتظار طراحیی مانند دستگاه های لاین جن را داشتم یا نهایتا چیزی شبیه به تارگت 200 اما. با دیدن عکس ها و استفاده از هر دو مدل آرمور مکس و اس متوجه تفاوت زیاد این دو ویپ از نظر ظاهر و طراحی بدنه با مدل های قبلی شدم. یک مکعب با لبه های گرد که زمان در دست گرفتن امکان نداره از دستتان جداشود.

این به خاطر استفاده هوشمندانه از سلیکون و فلز در طراحی آرمور مکس و اس است. کناره های دستگاه با شیار هایی پوشیده شده که در کف دست قفل شود و به خاطر سیلیکونی بودن آن به هیچ وجه دستتان عرق نمیکند. در ادامه به صورت جداکانه هر دو مدل را از نظر طراحی مورد نفد و بررسی قرار میدهیم.

ویپرسو آرمور مکس طراحی

اول از همه باید گفت که ویپرسو مانند سری های قبل دو نسخه ی مختلف با کارایی و قدرت های متفاوت برای تمام سلایق معرفی کرده. آرمور مکس علاوه بر قدرت بیشتر نسبت به آرمور اس طراحی بزرگتر و سنگین تری نیز دارد. یک مکعب بسیار زیبا و خوش دست ساخته شده از فلز روی و ترکیب سیلیکونی و آلیاژ تیتانیوم علاوه بر زیبایی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و میتواند در مقابل ضربه و آب خوردگی از خود مقاومت نشان دهد.

ارتفاع ویپرسو آرمور مکس با وجود اتومایزر تنها 157 میلی متر میباشد. در عرض56.5 میلی متر. شاید روی کاغذ بزرگ به نظر برسد ولی زمانی که در کنار رقبای هم قیمت خود یعنی لجند 3 قرار میدهید متوجه میشوید که زیاد هم بزرگ نیست. وزن دستگاه آرمور مکس با توجه به استفاده از فلز در طراحی 171 گرم میباشد.

نکته ی بعدی در طراحی این ویپ قدرتمند صفحه نمایش 0.96 اینچی تمام رنگی آن میباشد. که از نظر طراحی و برنامه نویسی و نمایش المان ها با باقی مدل های ویپرسو متفاوت است و در زیباترین و بهترین موقعیت قرار گرفته. زیر صفحه نمایشگر دو عدد دکمه برای اعمال انواع دستورات و تغییرات در خروجی دستگاه به صورت خطی طراحی شده.

و امضای طراحی این دستگاه دکمه ی فایر آرمور میباشد . و زمانی که ویپرسو آرمور مکس را در دست میگیرید متوجه دکمه ی بزرگ با حک نام آرمور روی آن میشوید. که در هر دو مدل ویپرسو آرمور مکس و اس این دکمه قرار گرفته.

 

ویپرسو آرمور اس طراحی

مشکل خیلی از ویپر ها ابعاد دستگاه میباشد. از نگاه حرفه ای هرچی بزرگتر باشد بهتر است! مخصوصا در ویپ. زیرا دستگاه های ویپ بزرگ طعم رسانی بیشتر و تولید بخار بیشتری خواهند داشت. البته حق میدهم شاید خیلی ها ویپ را برای استفاده ی روز مره میخواهند و دستگاه بزرگ برایشان دردسر هایی داشته باشد. تولید کنندگان ویپ به این دغدغه ی ویپر ها آگاهی دارند و همیشه بنا به خواست مشتری کار میکنند ویپرسو آرمور اس نیز به همین خاطر تولید شده تا کسانی که با ابعاد آرمور مکس نمیتوانند کنار بیایند. بتوانند ویپینگ استاندارد و با کیفیت را تجربه کنند.

ویپرسو آرمور اس با وجود اتومایزر ارتفاعی معادل 154 میلیمتر دارد. عرض دستگاه نیز نسبت به مدل قبلی یک و نیم سانتی متر (تقریبا) کمتر شده و تنها 41 میلی متر میباشد. به گفته ی خود برند این وزن این مدل 171 گرماست که از نظر من اشباه میباشد یعنی با مدل آرمور مکس هیچ تفاوتی ندارد؟ فعلا اطلاعات دقیقی در مورد وزن ویپرسو آرمور اس در دسترس نیست.

به خاطر ابعاد کوچکتر مدل اس به نظر بنده نسبت به آرمور مکس خوش دست تر میباشد. دقیقا ابعاد ال سیدی همان است اما 90 درجه چرخیده و به شکل عمودی طراحی شده. محل دکمه ها و کانکتور شارژ هم هیچ تغییری نکرده. بله دقیقا همان آرمور مکس ولی فشرده تر.

آرمور مکس و اس فنی

از نظر قدرتی و خروجی جلوتر صحبت خواهیم کرد. چیپست های برند ویپرسو در میان چیپ های دیگر بازار خروجی بهتری دارد. و هر ساله شاهد پیشرفت تکنولوژی در چیپ های برند ویپرسو هستیم. حالت های ویپینگ مختلف سرعت فایر بالا، و بهینه بودن باطری با برد الکترونیکی از خصوصیات مثبت دستگاه های ویپرسو میباشد. 

نکات مثبت ویپرسو آرمور مکس و اس طراحی جالت دکمه ی فایر میباشد.فناوری هوشمند قفل فایری که در این دو ویپ به کار رفته یکی از بهترین مدار های محافظتی دستگاه است که اولین بار برند گیک ویپ تصمیم گرفت برای قفل کردن دستگاه های ویپی از دکمه ی فیزیکی استفاده کرد.حال امسال شاهد به کار گیری دکمه ی فیزیکی در دستگاه های ویپرسو نیز هستیم. فناوری uni-lock  که به صورت ترکیبی با دکمه ی فایر طراحی شده تا از فششرده شدن اشتباهی دکمه و سوختن کویل جلوگیری کند. شاید برای خیلی از شما این اتفاق افتاده باشد. که دستگاه خود را داخل جیب یا کیفتان قرار دادید و ناگهان متوجه داغ شدن دستگاه به همراه بوی کارتون سوخته شده اید. دقیقا این فناوری برای جلوگیری از این اتفاق طراحی شده. 

یک نکته ی جالب دیگه در مورد ویپرسو آرمور مکس و اس دکمه ی قفل باطری دستگاه میباشد. همانطور که میدانید باطری هر دو مدل از نوع خارجی است و جداگانه باید برای استفاده تهیه شود. در مدل های زیادی جای باطری های مختلفی دیده ایم اما در دو مدل ارمور یک قفل کشویی که در پشت دستگاه ها طراحی شده. تا با فشردن آن درب باطری از جای خود بلند شود و اجازه ی دسترسی با باطری را به کاربر بدهد.

آرمور مکس فنی

یک ویپ قدرتمند با چیپست آکسون که به قول خود برند ویپرسو تا دندان مسلح شده.تا قدرت خود را به نمایش رقیبان در بیاورد. این چیپ قدرتمند قدرتی معادل 220 وات در اختیار شما قرار میدهد. تا بهترین تجربه را از ویپ داشته باشید. نیروی الکتریکی مورد نیاز این ماد قوی از دو عدد باطری خارجی سایز 21700 تامین میشود. که با آداپتور مخصوص میتوانید به جای باطری 21700 از باطری سایز کوچک تر یعنی 18650 نیز استفاده کنید. باطری هایی با این ابعاد معمولا دارای ظرفیت ذخیره سازی انرژی زیادی هستند و معمولا بالای 4000 میلی آمپر ظرفیت دارند که با این حساب با آرمور مکس هیچ وقت نگران کمبود شارژ دستگاه نخواهید بود. این دو باطری با یک درگاه تایپ سی که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته شارژ میشود.

ویپرسو آرمور مکس بایک ال سی دی تمام رنگی 0.96 اینچی با شما ارتباط میگیرید و اطلاعاتی مانند میزان شارژ و میزان قدرت خروجی تعداد پاف گرفته شده و حالت دستگاه را به نمایش میگزارد. آرمور دارای مدار های محافظتی مختلفی مانند محافظت دما محافظت از اتصال کوتاه و… را دارد تا شما با خیال راحت آز آن کام بگیرید.

آرمور اس فنی

آرمور مکس یک ویپ همه چیز تمام است. هم از نظر قدرت ، باطری و چیپست. اما شاید خیلی از شما عزیزان دستگاهی با این قدرت نخواهید و یا به کارتان نیاید و بیشتر برای استفاده ی روز مده دنبال ویپ هستید. حال باید چه کار کرد؟ آیا کسی به فکر آسایش ما هست؟ جواب این سوالات را ویپرسو داده و با ساخت آرمور اس تمام ان نگرانی ها را از بین بردا یک نسخه ی کوچک تر و جمع و جور تر از آرمور مکس همان کارایی همان کیفیت در ابعاد کوچک تر .

ویپرسو آرمور اس نیز از نعمت چیپست آکسون برخوردار است و قدرتی معادل 100 وات را برای استفاده ی شما فراهم کرده. که نیروی الکتریکی خود را از یک باطری خازجی سایز 21700 یا 18650 تامین میکند و از درگاه تایپ سی روی بدنه ی خود شارژ میشود.

 

اتومایزر آرمور مکس و اس

vaporesso itank 2 review

سال پیش همراه با تولید و معرفی دستگاه تارگت 200 و تارگت 100 اتومایزر ساب اهمی معرفی و روانه ی بازار شد با نام آی تانک . که از نظر طعم رسانی از نظر مجله ی ویپینگ 360 بهترین اتومایزر ساب اهم دنیا شناخته شد.با توجه به استقبال زیاد ویپر ها ویپرسو امسال نیز نسل دوم این اتومایزر یعنی آی تانک 2 را تولید کرد . که از نظر طعم رسانی و تولید بخار میتوان گفن بی نظیر است.

یک طعم رسانی و تفکیک طعم بی نظیر .  دریچه های ورودی هوای این اتومایزر زیر آن است که متاسفانه در صورت رعایت نکردن یک سری نکات نگهداری و استفاده میتواند ریزش زیادی داشته باشد. که البته به طعمی که میرساند ،می ارزد. 

ظرفیت ویپرسو آرموس مکس و اس یا همان اتومایزر آی تانک 2 تقریبا 8 میلی لیتر است. که با یک بار پرکردن میتواند تا مدت ها جویس برای مصرف داشته باشد. کویل هایی که این اتومایزر ساپرت میکند مدل  جی تی آی (GTI)میباشد. که از فناوری المنت مش برای طعم رسانی و تفکیک بهتر استفاده میکند. کویل های جی تی آی دارای مقاومت در بازه وات های مختلفی است که با توجه به نیاز شما از 30 وات تا 90 وات میتوان تهیه کرد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم

پستیبانی همیشه آنلاین
ضمانت کمترین اجرت تعمیر
2هفته ضمانت تعمیر
پزیرش از سراسر ایران

اشتراک گذاری

توضیحات تکمیلی
نوع دستگاه
ویپ
باتری
آرمور مکس: 2 عدد باطری 18650 یا 21700/آرمور اس یک عدد 21700 یا 18650
قدرت
100 و 230 وات
کانکتو رشارژ
تایپ سی
جنس بدنه
نیکل و تیتانیوم و سیلیکون
سیستم کام دهی
دکمه ای
ویژگی های خاص
ضدضربه ضد آب
حجم مخزن
8 میلی لیتر
طعم رسانی
کیفیت ساخت
طراحی
کام دهی
عملکرد باتری
دیگر مطالب آکادمی
ووپوو آرگاس ای نقد و بررسی/ voopoo argus A
نقد و بررسی پادسیستم جدید برند ووپوو مدل آرگاس ای...
اکسراس 4 نانو – vaporesso 4 nano
نقد و بررسی پادماد برند ویپرسو اکسراس 4 نانو /...
ویپ ووپوو درگ 5 نقد و بررسی
نقد و بررسی درگ 5 ووپوو در کلینیک ویپ
دوره ی تعمیرات ویپ
آموزش تخصصی تعمیرات ویپ
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی جامع و کامل