تعمیرات ویپ و پادسیستم

جن مکس ویپرسو
امتیاز از 10 = 9

جن مکس ویپرسو نقد و بررسی

ویپرسو برندی که با کیفیت و طراحی زیبا شناخته میشود. لوکس اس ، لوکس 2، تارگت 200 و… تماما این موضوع را ثابت میکنند. دستگاه هایی که با داشتنشان احساس قدرت خواهید داشت. ویپرسو نیز مانند باقی برند های تولید کننده ی ویپ دارای چندین لاین دستگاه میباشد. یکی از خاص ترین لاین های این برند سری جن(gen) میباشد. که این کمپانی در این سری دستگاه هایی با کیفیت ساخت فوق العاده بالا تولید میکند. برای مثال دستگاه جن اس که جنس بده ی آن از جنس آلیاژی بود که در ساخت بدنه ی هواپیما از آن استفاده میشود. 

جن مکس ویپرسو جدید ترین عضو خانواده ی جن که به جرعت یکی از بهترین طراحی های این برند میباشد. امسال معرفی شد و به زودی وارد بازار ایران میشود و انتظار میرود مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. در این مقاله از آکادمی کلینیک ویپ قرار است این دستگاه قدرتمند را مورد نقد و بررسی کامل و جامع قرار دهیم.

سر فصل ها

جن مکس ویپرسو طراحی

یک ویپ تک کاره در بدنه ای مکعبی شکل با لبه های گرد که به خوبی زمان استفاده در کف دست جای میگیرد.اولین چیزی که با دیدن جن مکس ویپرسو در ذهنتان شکل میگیرد . کیفیت و قدرت است که به خاطر طراحی فوق العاده زیبا و محکم مهندسان ویپرسو است.

از طراحی زیبایی بدنه که بگذریم ، اولین چیزی که توجهتان را جلب میکند. دکمه ی متفاوت آن است.یک دکمه برای انجام تمامی دستور های مورد نیاز. هم فایر و هم تنظیم واتیج. کارایی دکمه را جلوتر توضیح خواهیم داد. نکته ی طراحی آن بیرون زدگی بیش از حد دکمه از بدنه ی یک دست جن مکس است. که جسارت طراحان ویپرسو را میرساند. چون از نظر برخی این طراحی دکمه زیبا است  اما یک سری شاید دوست نداشته باشند.

اگر دقت کرده باشید اکثر دستگاه های ویپ و پادماد و حتی برخی پادیستم ها یک صفحه نمایش یک شکل دارند. بعضی مربع و بعضی مستطیل شکل هستند.تنها چند مدل خواص در ذهنم هست که از این چهارچوب طراحی ال سی دی فراتر رفته اند. جن مکس ویپرسو نیز بعد از مدت ها با یک صفحه نمایش گرد. دست از یک نواختی برداشته و با خلاقیت و زیبایی هرچه تمام یک صفحه نمایش گرد زیبا برای مشاهده ی اطلاعات دستگاه قرار داده.

جن مکس  در رنگ های مختلف و متنوع برای تمامی استایل ها و افراد تولید شده .

جن مکس ویپرسو فنی

ویپرسو. برندی همه چیز تمام لوکس زیبا قدرتمند پیشرو. سال های قبل لوکس 2، تارگت 200 و امسال با دستگاه هایی مانند آرمور مکس و اس و جن مکس ویپرسو وارد میدان جنگ ویپینگ شده. طراحی منحصر به فردو جسارت در طراحی . و هم چنین قدرت . چیزی که یک ویپینگ خوب نیاز داره بعد از زیبایی دستگاه قدرت و خروجی آن است.یک دستگاه زیبای ناتوان در طعم رسانی و تولید بخار فقط به درد ویترین میخوره.

چیپست انحصاری ویپرسو قلب تپنده ی سری های جن (gen) قدرتی معادل 220 وات در اختیار شما میگذارد تا با خیالی راحت و با اعتماد به نفس کام بگیرید. انرژی مورد نیاز دستگاه مانند همیشه دو عدد باطری سایز 18650 میباشدکه باید جداگانه تهیه شود. این دوباطری از طریق درگاه تایپ سی که بر روی بدنه قرار داده شده شارژ میشود.

برای شارژ دستگاه های ویپ از آداپتور یا شارژر اصلی با خروجی 5 ولت 2آمپر استفاده شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد شارژ کردن دستگاه های ویپ و پاد میتوانید مقاله ی خرابی شارژ ویپ و پادسیستم مطالعه بفرمایید

این ویپ قدرتمند مانند باقی دستگاه های حرفه ای ویپینگ دارای کانکتور 510 اتومایزر است. که میتوانید انواع اتومایزر های ام تی ال یا دی تی ال را روی آن بسته و استفاده کنید. البته اتومایزری که به صورت فابریک روی جن مکس قرار دارد نیز بسیار خروجی خوبی دارد. که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم

پستیبانی همیشه آنلاین

ضمانت کمترین اجرت تعمیر

2هفته ضمانت تعمیر

پزیرش از سراسر ایران

اشتراک گذاری

نوع دستگاه
ویپ تک کاره
باتری
خارجی سایز 18650 که جداگانه باید تهیه شود 2 عدد
قدرت
220 وات و مدل اس ای 80 وات
کانکتو رشارژ
تایپ سی
جنس بدنه
آلیاژ الومنیوم
سیستم کام دهی
دکمه ای
ویژگی های خاص
قفل فیزیکی و تم های صفحه نمایش زیبا
حجم مخزن
5.5 میلی لیتر
طعم رسانی
کیفیت ساخت
طراحی
کام دهی
عملکرد باتری
دیگر مطالب آکادمی
ویپ ووپوو درگ 5 نقد و بررسی
نقد و بررسی درگ 5 ووپوو در کلینیک ویپ
دوره ی تعمیرات ویپ
آموزش تخصصی تعمیرات ویپ
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی جامع و کامل
تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1
تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1 برند ووپوو
تعمیر پاد ماد ایکسراس پرو
نمونه کار تعمیر پاد ماد اکسراس پرو یکی از جدید...