کراون ایکس یوول
امتیاز از 10 = 8.8

کراون ایکس یوول نقد و بررسی

زمانی که دنبال طعم رسانی باشید یعنی حرفه ای شده اید. دیگر ویپینگ برایتان ساده نخواهد بود. دقیقا زمانی که این اتفاق برایتان بیوفتد یوول تنها کسی است که میتواند به داد شما برسد. کراون ایکس یوول محصول جدید این برند قدرتمند. خانواده ی کراون همیشه دستگاه های لوکس و زیبا و قدرتمند روانه ی بازار کرده. اخرین نسل این خانواده کراون ایکس که مانند همیشه با طراحی زیبا و چشم نواز آمده تا در دستان شما قرار گیرد و حس باکیفیت بودن و قدرت را منتقل کند. پادماد جدید یوول همراه با معرفی و عرضه توانست نظر بسیاری از ویپر ها را به خود جلب کند و ما قرار است در این مقاله از آکادمی کلینیک ویپ این پادماد قدرت مند را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

سر فصل ها

کراون ایکس یوول طراحی

یک دستگاه قدرتمند در بدنه ای از جنس آلومنیوم با طراحی بسیار ظریف و چشم نواز. استفاده از فلز آلومنیوم باعث کاهش بسیار زیاد وزن شده به طوری که کراون ایکس یوول تنها 87 گرم وزن دارد. که نسبت به رقبا ی 60 واتی خود وزن بسیار پایینی دارد. همین وزن کم موجب استفاده ی راحت تر از دستگاه و حمل راحت تر خواهد شد.

علاوه بر این ال سی دی تمام رنگی دستگاه که در پایین دکمه ی مربعی دستگاه قرار گرفته است. علاوه بر کارایی زیبایی دستگاه را دوچندان کرده. اگر خوب به دور و بر دستگاه نگاه کنید. متوجه میشوید که کراون ایکس یوول تنها یک دکمه برای اعمال تنظیمات و فایر کردن دارد. در سمت چپ دستگاه یک اهرم برای تنظیم ورودی هوا یا همان ایر فلو را خواهید دید.

از همه مهم تر و امضای برند یوول یعنی همان پنجره ی جویس (Juice Window) در دو طرف دستگاه به خوبی دیده میشود. کارایی این پنجره مشاهده ی میزان جویس موجود در مخزن و جلوگیری از سوختن کویل میباشد. پشت دستگاه هیچ چیزی دیده نمیشود و فقط بدنه ی یک دست صاف میباشد. پایین ال سیدی نیز نوشته ی کراون دیده میشود.

ارتفاع کراون ایکس یوول حتی از یک خودکار کوتاه میباشد و تنها 11 سانتی متر است. این ابعاد و وزن برای یک پادماد یا دستگاه دوکاره فوق العاده میباشد و هنر طراحان یوول را نشان میدهد. این دستگاه در رنگ بندی و طرح های مختلف مناسب تمام سلایق تولید و عرضه شده است.

کراون ایکس یوول فنی

یوول همیشه در تولید دستگاه از استفاده ی تکنولوژی های جدید استفاده کرده و یکی از پیشرو های این راه بوده و این باعث شده در این برند شاهد دستگاه های فوق العاده خوب با قدرت بالا باشیم. قدرت زیبایی بهینه بودن باطری تماما از خصوصیات برند یوول میباشد. در کراون ایکس یوول نیز با وجود چیپست قدرتمند شاهد خروجی معادل 60 وات هستیم که این پادماد قابلیت تنظیم بین 5 تا 60 وات را دارد. و با توجه به نیاز میتوان از طرق دکمه ی  روی بدنه ان را تنظیم کنیم.

انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باطری داخلی 1500 میلی آمپری تامین میشود که از یک درگاه تایپ سی شارژ میشود و با توجه به برد الکترونیکی و بهینه بودن آن با یک بار شارژ برای 24 ساعت خروجی خواهد داد.(این عدد بستگی به مصرف شما نیز دارد.)علاه بر این صفحه نمایش 0.96 اینچی تمام رنگی دستگاه اطلاعاتی مانند میزان شارژ، میزان وات و قدرت خروجی، میزان مقاومت و جریان خروجی و تعداد کام را به نمایش میگزارد.

کراون ایکس یوول دارای دریچه ی تنظیم ورودی هوا یا همان ایر فلو ایت. که میتوان به وسیله ی آن کام خود را سفت مثب سیگار یا باز مثل قلیان تنظیم کنید. . همیشه در دستگاه های ویپ با پایین اومدن میزان شارژ کام دهی و طعم رسانی دستگاه به شدت افت میکند اما برند یوول در این مدل  از تکنولوژی max boost mode استفاده کرده. تا بتواند بهترین کیفیت طعم رسانی و تولید حجم بخار را در اختیار شما قرار دهد. 

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم

پستیبانی همیشه آنلاین

ضمانت کمترین اجرت تعمیر

2هفته ضمانت تعمیر

پزیرش از سراسر ایران

اشتراک گذاری

توضیحات تکمیلی
نوع دستگاه
پادماد
باتری
1500 میلی آمپر
قدرت
60 وات
کانکتو رشارژ
تایپ سی
جنس بدنه
آلومنیوم
سیستم کام دهی
اتومات و دکمه ای
ویژگی های خاص
---
حجم مخزن
4 میلی لیتر
طعم رسانی
کیفیت ساخت
طراحی
کام دهی
عملکرد باتری
دیگر مطالب آکادمی
ووپوو آرگاس ای نقد و بررسی/ voopoo argus A
نقد و بررسی پادسیستم جدید برند ووپوو مدل آرگاس ای...
اکسراس 4 نانو – vaporesso 4 nano
نقد و بررسی پادماد برند ویپرسو اکسراس 4 نانو /...
ویپ ووپوو درگ 5 نقد و بررسی
نقد و بررسی درگ 5 ووپوو در کلینیک ویپ
دوره ی تعمیرات ویپ
آموزش تخصصی تعمیرات ویپ
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی جامع و کامل