تعمیرات ویپ و پادسیستم

تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1 در کلینیک ویپ

تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1 برند ووپوو

یکی از دستگاه های فوق العاده عالی از برند محبوب ووپو. زمان ورود به بازار آنقدر جذاب بود که یک عدد برای مصرف شخصی تهیه کردم. زمان استفاده حس خیلی خوبی منتقل میکنه. به واسطه ی طراحی زیبایی که داره. اما کارتریج های مناسبی برای استفاده ی سالت نیکوتین نداره. 0.7 گلو میزنه و 1.2 بعد از 2 روز میسوزه.

علاوه بر این ها ناهماهنگی باتری و برد الکترونیکی باعث میشه برای استفاده ی زیاد از نظر نگه داشتن شارژ کمی به مشکل خواهید خورد. به طوری که حدودا هر 6 ساعت باید دستگاه را به شارژ متصل کنید.

ریزش هم که مثل باقی دستگاه ها داره و در صورت عدم تمیز کردن مرتب میتونه خسارت جدیی به دستگاه وارد کنه از سوختن سنسور تا سوختن آیسی شارژ.تعمیر ویپ

خیلی دستگاه خوبیه ولی برای استفاده ی حرفه ای پیشنهاد نمیکنم. رنگ بدنه خیلی حساسه و با کوچک ترین ضربه روی بدنه آرگوس پی 1 خط و خش بر میداره. از بیشترین خرابی های این پادسیستم میتوان به خرابی سنسور به خاطر ریزش جویس خرابی باتری و خرابی کانکتور اشاره کرد.

تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1

دوست عزیزی که برای تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1 با مشکل خاموشی  به مجموعه ی کلینیک ویپ مراجعه کرده بود. که به علت عدم تمیز کردن به موقع زیر کارتریج در اثر ریزش جویس به بردالکترونیکی دستگاه آسیب جدی وارد شده بود. که با سرویس برد و سیم کشی مسیر های آسیب دیده مشکل کاملا بر طرف شد و دستگاه فوق به همراه 14 روز مهلت تست برای مشتری عزیزمون ارسال شد. 

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم

پستیبانی همیشه آنلاین

ضمانت کمترین اجرت تعمیر

2هفته ضمانت تعمیر

پزیرش از سراسر ایران

دیگر مطالب آکادمی
ویپ ووپوو درگ 5 نقد و بررسی
نقد و بررسی درگ 5 ووپوو در کلینیک ویپ
دوره ی تعمیرات ویپ
آموزش تخصصی تعمیرات ویپ
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی جامع و کامل
تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1
تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1 برند ووپوو
تعمیر پاد ماد ایکسراس پرو
نمونه کار تعمیر پاد ماد اکسراس پرو یکی از جدید...