تعمیرات ویپ و پادسیستم

نمونه کار تعمیر پاد ماد ایکسراس پرو

تعمیر پاد ماد ایکسراس پرو

یکی از جدید ترین پادماد های برند ویپرسو که زمان تولید و عرضه توجه بسیاری را جلب کرد. وقتی این دستگاه برای تعمیر به کلینیک ویپ ارسال شد. بعد از باز کردن بدنه و چک کردن برد الکترونیکی متوجه طراحی بسیار خوب بلوک ها و بخش های مختلف دستگاه کنار یک دیگر شدم . یک دستگاه زیبا با برد الکترونیکی بسیار قدرتمند و مقاوم

عواملی که میتواند به اکسراس پرو آسیب برسانند و شما را درگیر تعمیر ویپ کنند را در ادامه خواهم گفت. و در صورت رعایت یک سری نکته میتوانید از خرابی ویپ تان جلوگیری کنید.

ضربه. این یکی از بد ترین اتفاق برای دستگاه ویپ یا پادسیستم شما میتواند باشد. زیرا به برد به تمام بخش های دستگاه میتواند آسیب وارد کند. اول از همه میتواند موجب خرابی و رنگ رفتگی بدنه شود. دوم به برد و سوم به باطری آسیب میرساند.نمونه کار تعمیرپاد ماد ایکسراس پرو

ریزش جویس. این یک اتفاق طبیعی است. یعنی در زندگی یک ویپر زمانی که کارتریج را از دستگاه جدامیکند ، تعجبی ندارد که زیر آن خیس باشد. پس جای نگرانی نیست و فقط باید تمیز شود. در صورت عدم سرویس به موقع میتواند موجب خرابی سنسور و اسیب رساندن به برد الکترونیکی شود.

 

توضیحات تعمیر پاد ماد ایکسراس پرو

این دستگاه که برای تعمیر ارسال شده بود بعد از سرویس برد و تعویض سنسور پاد مثل روز اول شد.و همراه 2 هفته گارانتی برای مشتری عزیزمون ارسال شد.

تعمیرات تخصصی ویپ و پادسیستم

پستیبانی همیشه آنلاین

ضمانت کمترین اجرت تعمیر

2هفته ضمانت تعمیر

پزیرش از سراسر ایران

دیگر مطالب آکادمی
ویپ ووپوو درگ 5 نقد و بررسی
نقد و بررسی درگ 5 ووپوو در کلینیک ویپ
دوره ی تعمیرات ویپ
آموزش تخصصی تعمیرات ویپ
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی
جن مکس ویپرسو نقد و بررسی جامع و کامل
تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1
تعمیر پادسیستم آرگاس پی 1 برند ووپوو
تعمیر پاد ماد ایکسراس پرو
نمونه کار تعمیر پاد ماد اکسراس پرو یکی از جدید...